View Single Post
  #1  
Old 24-05-2009, 20:33
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Extra Modelbouwmeeting - 04 december 2009

De beloofde extra modelbouwmeeting kon in het voorjaar op niet veel (lees: geen) belangstelling rekenen. Daarom werd die meeting ook nooit georganiseerd. Tijdens de laatste meeting heb ik dit punt opnieuw ter sprake gebracht, en ik zou proberen een datum te fixeren in functie van de overige activiteiten.

Ik heb de datum voorlopig gepind op 4 december 2009. Dat houdt in dat ik in deze thread zou willen weten hoeveel belangstelling er bestaat voor zo een modelbouwmeeting. De locatie is per voorkeur dezelfde als die van vorig jaar (te Asse), maar dat dient uiteraard nog te worden vastgelegd met de uitbaters van die zaak. Een andere locatie kan wat mij betreft uiteraard ook.

Dus de vraag is vrij eenvoudig: Wie van de modelbouwers uit het westen van het land is vragende partij om een meeting vast te leggen op 4 december 2009?

In de rand zou ik ook willen informeren welke leden van de modelbouwmeetings te Zolder naar deze meeting zullen komen afgezakt, of tenminste daar de intentie toe hebben.

Laat maar komen die reacties.

Hebben (voorlopig) bevestigd:
Dominique
Guido
Doc
Nismo
HHugo
Loeten
Sennake
TvD
HF_Integrale

De oproep is vooral bedoeld voor de mensen aan de westelijke kant van het land, en ik zie vooral reacties vanuit de oostelijke kant komen
__________________
Groetjes,
Domi.

Last edited by Dominique; 31-05-2009 at 17:37.
Reply With Quote