Thread: GP monaco
View Single Post
  #13  
Old 21-05-2004, 18:09
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Mar 2002
Location: Bonheiden City
Posts: 2,168
Quote:
Originally posted by marcel
hmm, ge moet er wel rekening mee houden dat elk team zijn rijders andere instructies geeft. trouwens, bas zou gisteren weer met een oudere wagen gereden hebben dan zijn team-mates, een wagen zonder derde schokdemper. en hij heeft een probleem gehad, zodat hij niet het vooropgestelde aantal rondjes kon rijden...
waarom davidson voor button en sato staat, kan zoveel verschillende redenen kennen...
weet ik wel marcel
maar we mogen er nog wel eens mee lachen hé, zonder bijbedoelingen

wat die davidson betreft, staat het mij voor (maar ik weet begot niet meer waar ik het gelezen heb) dat ze er bijzonder tevreden over zijn bij BAR en als hij dan nog eens een tijd voor de toppers zet, dan vergroot dat toch zijn bekendheid en mogelijkheid om weer een vast zitje te bemachtigen volgend jaar!

en om eerlijk te zijn, ik hoop dat Bas eens voor één van zijn teammakkers zal staan in één van de volgende free practices. Hij wil de Belgische GP rijden dus dan zou het toch eens mooi zijn, maar het is zoals je zegt Marcel, die tijden van de free practice kunnen vanalles te betekenen hebben ....

en nu terug on topic : GP Monaco

als Schumacher de pole pakt, gaan we richting 6 op 6, anders zijn er nog mogelijkheden voor anderen ... het begint mij als Schumi-fan zelfs een beetje tegen te steken dat hij alles wint: niets zo tof aan racen dan een lekker potje spanning !
__________________
Reply With Quote