Thread: foto's plaatsen
View Single Post
  #10  
Old 21-02-2016, 14:52
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Quote:
Originally Posted by coco View Post
Dank u want ik heb het nog niet gevonden hoe het moet .
Nu wel!

Ik heb even jouw post voor je Ford Capri als voorbeeld genomen. Bij deze beschrijving ben ik er vanuit gegaan dat het uploaden als bijlage al gelukt was (bij jou in ieder geval wel). Als je vervolgens onder je post kijkt zie je een lijstje met jouw foto's. (zie pijl 1). Klik met de rechtermuisknop op de naam en kies uit het menu dat komt voor "Snelkoppeling kopiëren" (zie pijl 2, is afhankelijk van welke browser en/of taal je gebruikt!).


Klik vervolgens in je bericht op de plek waar je de foto wil hebben (als voorbeeld heb ik de plek bij pijl 1 genomen). Daarna klik je op het plaatje wat ik met pijl 2 heb aangegeven ("insert image", of op z'n Nederlands "Plaatje invoegen").



Er verschijnt een schermpje waarin je de locatie van het plaatje moet gaan invoegen (zie "1"). Haal eerst de tekst die er als staat WEG! (2). Vervolgens kan je dan de locatie van het plaatje er weer in plakken (3). Deze is in de stap "Snelkoppeling kopiëren" bovenaan mijn instructie al gekopieerd!. Klik daarna op de knop "OK" (4).



Als het goed is zie je nu ongeveer zoiets als in het rode vak hieronder.


En zo kan je dus tot maximaal 5 foto's per post toevoegen.

Ik ben zo vrij geweest om jouw post over je Capri aan te passen. Hopelijk vind je dat geen probleem.

Ik heb ook even de titel aangepast, zoals beschreven in de bovenste post: "Details ivm een thread starten in "Op de werkbank" - Lezen aub!! ".

Voor de volledigheid: er zijn meerdere manieren om foto's in je post toe te voegen, maar dit leek mij de gemakkelijkste manier die de meesten zullen begrijpen.

Mocht je nog meer vragen hebben of er is iets niet duidelijk, dan laat maar weten!
Attached Images
File Type: jpg stap1.jpg (161.7 KB, 3287 views)
File Type: jpg stap2.jpg (84.9 KB, 3261 views)
File Type: jpg stap3.jpg (135.9 KB, 3224 views)
File Type: jpg stap4.jpg (117.8 KB, 3271 views)
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote