View Single Post
  #3  
Old 13-02-2010, 17:29
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Erik,

Quote:
Originally Posted by Erik Olijnsma View Post
Guido,

De topictitel was mij inderdaad even ontschoten, dit is aangepast.
Dankuwel


Quote:
Originally Posted by Erik Olijnsma View Post
Het eerste van mijn thread is op geen enkele wijze een review, dus lijkt me een beetje uit zijn plaats in Kit Review.
De eerste 4 foto's zijn een overzicht van wat er in de doos zit, toch? Is anders al een aardige start van een beknopte review, maar niemand is verplicht om zulks te doen. Ik dacht alleen dat het kon bijdragen tot het forum. Daarom ook mijn "suggestie".

Quote:
Originally Posted by Erik Olijnsma View Post
Daarnaast vraag ik me af of je problemen met mij hebt op een of andere manier? Ik kan de gedachte niet verdrukken bij het lezen van jouw reacties op mijn posts, dat er een gevoel van negatieve toonaard heerst. Mocht dit zo zijn, dan heb ik liever dat je dit recht op de man vraagt cq afhandelt.
Vreemd. Ik, als verantwoordelijke van het modelbouwgedeelte hier op De Paddock, maak enkele suggesties met een vriendelijk knipoog op het einde van mijn bericht en ik krijg op mijn bord dat er een negatieve toonaard onder zou zitten... ?

De andere reactie die ik eerder postte, was er eentje als reactie op sommige "hitsige" kerels hier die altijd erg enthoesiast zijn, dus dat was niet op jouw. En de reactie die aan jou gericht was, was zoals ik het zag en volgens mij vreemd van eender welke negatieve ondertoon.

Mensen die me kennen, weten dat ik er gewoonlijk geen "siroop" rond smeer en zowel zeg als tik hoe ik de dingen zie. Excuus als die directe aanpak jou minder ligt, maar weet dat het altijd constructieve 'kritiek' is. Als dat niet zo is, zal je niet moeten "vermoeden" dat er een negatieve ondertoon in zit. Die ga je dan onmiddellijk "zien".


Last edited by Guido; 13-02-2010 at 17:40.
Reply With Quote