View Single Post
  #43  
Old 07-09-2005, 22:19
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Loeten
Enne... Nog een vraagje voor die superverzamelaars: waar halen jullie in godsnaam al dat geld vandaan? Of heb ik gewoon de foute job gekozen (onderwijs, dus tijd genoeg, maar geld??) Via Yezzz heb ik 2 koopjes kunnen doen, maar das daar zeldzaam.... Misschien moet ik maar stoppen met naar het voetbal gaan zeker? Das ook minstens € 30 per week... Pfff, hopelijk win ik gauw de lotto, dan koop ik de hele stock van Domino op ;-)

Groeten !!
Ik ben een flink aantal jaren geleden gestopt met al eens naar het voetbal te gaan en pintenlieren/op café zitten is er niet bij - of toch heel zelden. En dat scheelt natuurlijk allemaal. Per week 30 euro, dat zijn 3 kits per maand. Als je daarmee stopt, staat je stock zo op punt.

Maar ook vaak is het gewoon slikken, die kaart eruit halen en erdoor trekken. Pijnlijk op het moment zelf, maar achteraf nog nooit spijt van gehad. Bovendien is het ook zo dat mijn voorraad van een 40 tot 50-tal kits opgebouwd is door de jaren heen en dat die stock behoorlijk leeft. Daarmee bedoel ik, wat ik toen neig vond, is misschien nu niet meer zo en dan verkoop ik een deel, en koop ik weer wat andere dozen. Veel ook op ruilbeurzen voor prijzen waar je geen virusbesmetting voor nodig hebt.
Reply With Quote