View Single Post
  #25  
Old 19-06-2010, 14:35
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Guido View Post
en alle ontbrekende F1's aangedreven door een Honda motor die ooit een GP wonnen op 1/20ste. Een aantal bestaan als dure resin of multi-media kits, maar ik zou die graag als plastickit zijn verschijnen.

Dat zijn dus:
1/24ste
Prelude 1ste generatie
Prelude 5de generatie
1/20ste
Williams Honda FW-10
McLaren Honda MP4/5 (bestaat wel, maar in te dure multi-media uitvoering - MFH)
McLaren Honda MP4/6 (idem als MP4/5)
Honda RA106 (bestaat wel, maar in te dure multi-media uitvoering - S27)
Honda RA107 - won wel niet, maar is een bangelijke livery. (idem als RA106)

En zie daar, 2 jaar later werden er al 2 uit mijn verlanglijstje uitgebracht... De MP4/5 en MP4/6...

Gaat goed zo aan het ritme van 1 kit per jaar. Mijn verlanglijstje gaat nog leeg geraken.

In deze thread wordt er ook aardig hard gevraagd naar nieuwe rallywagens. en ook hier ziet het er naar uit dat er schot in de zaak gaat komen. Weliswaar niet van de traditionele plastic merken, maar wel van nieuwe spelers op de markt (Belkits enz, meer hierover in de aparte threads).

Ik denk zelfs dat we nog leuke tijden tegemoet gaan op het gebeid van nieuwe modellen. De automodelbouw heeft altijd al wat achtergelopen op de vliegtuigmodelbouw en bij deze laatste zie je al een paar jaren dat er veel nieuwe onderwerpen worden aangeboord. Niet door de gevestigde waarden, maar wel door nieuwkomers. Het ziet er naar uit de we ons de komende jaren nog wel aan het één en ander mogen verwachten in de markt van de plastic kits - alle artisanale fabrikanten ten spijt.

Last edited by Guido; 19-06-2010 at 14:36.
Reply With Quote