View Single Post
  #11  
Old 15-03-2010, 18:23
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Ik heb de posts die niet in de 2PK thread thuishoorden even in deze thread gezet omdat ik denk dat wat er hierboven geposts geweest is, weldegelijk in de context van onze club anno 2010 thuishoort.

Quote:
Originally Posted by Rallymen View Post
Geef maar die rode kaart, ik kan me geen zieliger kado voorstellen, zegt meer over u, dan over de anderen die volgens u dan "kritikasters" zijn.
Wel ik ga die rode kaart niet geven, zeker niet op aanvraag...

Misschien de initiële post van deze thread nog maar eens nalezen. Ik vind het raar dat je enkele maanden geleden je biezen hebt gepakt, maar toch elke dag bent komen meelezen om op het gepast moment eens een deftige pikuur te komen zetten. Ik weet toch dat als ik mijn biezen ergens zou pakken, ik mij daar de eerst volgende tijd niet meer laat zien. Maar goed, dat ben ik natuurlijk.

Weet ge, ik probeer alleen maar de boel samen te houden, maar zelfs dat wordt blijkbaar niet altijd in dank afgenomen. Ik heb er al genoeg slaap voor gelaten en ben eigenlijk niet meer van plan om dat nog dikwijls te gaan doen. Het gaat over een hobby tenslotte, dus waar maken we ons eigenlijk druk over?

Reply With Quote