Thread: Project 1221?
View Single Post
  #8  
Old 03-03-2006, 15:13
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Mol
Posts: 430
Quote:
Originally Posted by Supra
Ik heb meer zoiets van "eerst zien, dan geloven"
Overal zijn grenzen, zelfs bij auto's
Goed, je hebt een punt wat project 1221 betreft, maar over je punt van er zijn grenzen heb ik toch mijn bedenkingen. Ik vraag me af wat Camille Jenatzy zou zeggen als je hem meenam voor een ritje in een Enzo of een Veyron.

De vraag is m.i. niet zozeer waar liggen de grenzen van het technisch haalbare, maar waar liggen de grenzen van het veilig toelaatbare. Op een slordige 20 jaar tijd is de gemiddelde topsnelheid van supercars met een goede 100km/u toegenomen en de voortekenen zijn dat deze trend zich nog gaat verder zetten. Ooit zal er echter een dag komen dat er besloten wordt dat een bepaalde wagen té is voor de openbare weg.

Deze wagen en de in een andere thread genoemde Freestream T1 lijken volgens mij hetzelfde lot beschoren als bv. de Yamaha OX 99-11: een leuke voetnoot in de automobielgeschiedenis! En als ik mij hierin zou vergissen? Leuk! Nog enkele vette supercars erbij!!!
__________________
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2
Reply With Quote