View Single Post
  #114  
Old 29-12-2004, 14:00
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by 206WRC-ke
Ik zou dan best heel de witte boord wit verven zeker dan enkel de naden die rood zijn nog? Om het verschil niet te zien?...)
Dat zou ik niet doen, want dan zie je weer waar je met de borstel gefoefeld hebt. Neen, ik zou de witte verf in de naden laten lopen en daarna kan je het teveel voorzichtig wegvegen met een vochtige doek (in white spirit gedept).


Quote:
Originally posted by 206WRC-ke
Daar ik geen voltijdse bouwer ben heb ik dus niet veel die verf voor achterlichten nodig en is het dan eigenlijk de moeite dat ik zo'n verf koop voor 2 achterlichtjes? Ik heb mij al voorgenomen dat deze wagen die ik nu maak niet mijn eerst een laatste zal zijn, maar om nu direct zo'n verf te kopen... Zijn er nog andere manieren?
Zo'n potje verf kost een euro of 2 en je doet er de rest van je leven mee. Bovendien zijn de resulaten 1000 keer beter dan elke andere methode. Maar als je echt wil besparen kan je de achtergrond van de achterlichten rood schilderen en dan de doorzichtige achterlichten er tegenaan kleven. Ziet er echt niet zo goed uit en het risico dat je lijm die tussen de rode verf en het glazen achterlicht zit, de boel aantast is niet denkbeeldig. Enfin, je ziet maar, een gewaarschuwd man is er 2 waard.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote