View Single Post
  #3  
Old 09-08-2007, 07:54
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Hasselt, Limburg
Posts: 255
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
. Deze thread staat overigens niet op mijn naam. Zie het eerste bericht in deze thread. Mijn inziens komt het afsplitsen van een subthread de leesbaarheid van het forum alleen maar ten goede.

Nee, wij gaan echt geen toestemming vragen aan iedere gebruiker om hun bericht te verplaatsen. We blijven amateurkes Dus wil je niet ten prooi vallen aan het verplaatsen berichten? Dan is er de volgende oplossing: geen berichten meer posten Dat klinkt wat cru en hard maar wat ik wil zeggen is het volgende: We proberen naar eer en geweten dit forum te "managen".

Ben ik als admin uit de bocht gevlogen? Stuur dan een mail naar het bestuur van deze VZW of start een thread in "vraag aan de admins".

Persoonlijk vind ik dat als men een thread wil starten/afscheuren ter bevordering van de leesbaarheid : Men de ballen moet hebben om deze thread onder uw naam op de starten en niet onder deze van andere gebruiker. . Want dit is duidelijk misbruik van vertrouwen van andere. Men moet eerlijk blijven tov van al de andere mensen. Want ik heb dit fenomeen reeds vaker bij jou vastgesteld (remenber SPYKER VERSUS SNAP ON), waarop veel commentaar is gekomen.

Eer en geweten dan heb jij maar een kleine eer en klein geweten. En in een vrij land zoals Belgie post ik nog wat ik wil wat mensen wensen te lezen. Ik probeer altijd positieve informatie te brengen naar de mensen. Maar blijkbaar zijn jullie liever leden kwijt die positieve informatie brengen dan een reeks andere (en tal daar jezelf ook maar bij) die liefst geruchten verspreiden zonder echte voorkennis en het toetsen van bronnen.
Maar ja ik lees toch alleen maar waar ik de juiste informatie kan halen en vinden. Want zowel over de champ car race en 24 uren van zolder heb jij al zoveel informatie die als men ze nagaat verspreid.
Maar ja het ga je goed MARK en doe je best maar als moderator ik zal me in de toekomst niet meer verder storen aan jou moderator taak. Ik zal een nieuwe manier van interactie voor mezelf invoeren en dat heet selectief lezen.
__________________
Greeting Wilmai
Reply With Quote