View Single Post
  #3  
Old 24-07-2017, 16:20
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Dat bakje vul je dan met wat kattebakvulling. Ja ...
Echte en authentieke kattebakvulling.

Hier zou je dan al moeten klaar zitten met een aanzienlijke portie medelijden, en een wijsvinger die al richting voorhoofd vertrekt. You got the "bad ass" picture...

Zie foto 6.


Je flikkert dan je onderdeel in dat bakje met kattebakvulling, deksel er op en dan zet je die vlakschuurder aan. Ik wil toch even meegeven dat dat deksel echt nodig is, wil je dit na dit relaas toch nog snel even verifiëren (lees: zelf ook eens doen).

Zie foto 7.


Na ongeveer een uur in dat bakje met kattebakvulling over en weer geschud te zijn (voor de puristen: ŕ 3000 t/m) zou je denken dat die échte "bad ass"-oplossing me een aanzienlijk mooier onderdeel heeft opgeleverd. Dus zet ik die vlakschuurder maar af (potdoof van het lawaai intussen ook al) en haal ik dat ongetwijfeld perfect gepolierde onderdeel vanonder de kattebakvulling. En wat blijkt?


Niks.


Zie foto 8.
Nu ja, je mag ook opnieuw naar foto 1 kijken, dat is hetzelfde met dit verschil dat foto 8 wel degelijk is genomen nadat die jig een uur in dat spul heeft gezeten.




Met andere woorden: als je weer eens vol medelijden, afgrijzen, misprijzen en ellende naar die zogenaamde tutorials van weer zo'n klusser zit te kijken: weet dan dat je met het juiste gevoel kijkt. Haal gerust die wijsvinger wat verder naar boven, zet hem tegen je voorhoofd en surf naar plezantere filmpjes.

Prettige vakantie!
Attached Images
File Type: jpg A5805952.JPG (574.6 KB, 2289 views)
File Type: jpg A5805956.JPG (458.1 KB, 2327 views)
File Type: jpg A5805960.JPG (418.2 KB, 2346 views)
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote