View Single Post
  #25  
Old 01-09-2004, 20:31
JJoris's Avatar
JJoris JJoris is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2003
Location: Duffel
Posts: 129
Ik vind persoonlijk de quiz niet te moeilijk, en vind de verschillende thema’s echt een uitdaging. Ik heb zelf een enorm tijdsgebrek, en soms zeurt mijn vrouw dat ik te veel tijd in deze quiz steek. Wandelen, gezellig buiten zitten en praten, worden soms opgeofferd om antwoorden op te zoeken van de quiz.
In de zomer kan men zoveel fijne dingen doen, en zijn de dagen ook lang. Voor mij zou het beter en gemakkelijker zijn moest deze quiz pas in oktober beginnen, en bijvoorbeeld begin mei eindigen. De lange winteravonden zijn naar mijn gevoel ideaal om te quizzen.
Waarom mensen afhaken zal zeker verschillende oorzaken hebben. Sommige zien snel dat ze niet mee kunnen, en geven daarom ook snel op, ander zullen ook tijdsgebrek hebben zoals ik. Andere vergeten eens te antwoorden en zakken dan zo diep in het klassement weg met als resultaat dat ze ook opgeven.
Ik heb hier al veel bijgeleerd, en probeer met zo weinig mogelijk tijd toch de antwoorden te vinden en hoop dat ik dit kan volhouden tot het einde.
Ik zou zeggen, leve de winter quiz, en doe zo verder met de vragen.
Reply With Quote