View Single Post
  #611  
Old 27-07-2009, 20:07
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2008
Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Posts: 1,428
Quote:
Originally Posted by jonckers View Post
hoi iedereen,

ik wilde morge met mijn papa naar de broux in hasselt gaan maar we keke op google en zagen dat hij niet meer bestaat (hij is overgenomen) klopt dat? en waar gaan jullie zoal naar de winkel?

Joris
Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Dag Joris,

NIET! met thinner op je model zitten. Thinner zal immers onherstelbare schade toebrengen aan je model. Is het veel wat onder je plakband is ingelopen? Wat je best kan doen is proberen voorzichtig langs de afplaklijn schuren om zo de onderingelopen verf wat weg te schuren. je kan ook heel het gebied weer opschuren en dan opnieuw afplakken en de 2 kleuren daar opnieuw wat inspuiten.

Welke plakband gebruik je? Als je gewoon plakband gebruikt waar je papier mee plakt, dan is dat niet de goede. Beste kan je de afplaktape van Tamiya gebruiken. Daarvoor zal je naar de modelbouwspeciaalzaak moeten.

Ik herinner me van je vorige post dat je dan met de papa op stap zal moeten... In Tienen kan je op woensdagevond en zaterdagvoormiddag terecht bij Sturmtiger. http://users.skynet.be/sturmtigers/ Deze "winkel" is eigenlijk een magazijn in het bedrijvencentrum en bereikbaar langs de achterkant van het gebouw.

Kan je misschien eens een foto posten van wat je precies aan de hand hebt?

Het antwoord is reeds gegeven maar als je graag morgen op koopjacht wil gaan moet je maar eens goochelen naar CARACARS. Dit is een kleine shop in Hasselt die word uitgebaat door een vroegere werknemer van Broux. Daar vind je een redelijk assortiment aan kleuren en materialen.

succes
__________________

Last edited by Doc; 27-07-2009 at 20:09.
Reply With Quote