View Single Post
  #11  
Old 04-03-2014, 16:17
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Quote:
Originally Posted by VSB View Post
Mooie werken!! Voor deze heb ik ook alles liggen maar is mss ook iets voor binnen 10 jaar .
Misschien moeten we over 10 jaar eens kijken of jij al aan deze BMW begonnen bent en ik aan dat diorama?

Quote:
Originally Posted by VSB View Post
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ik het dak van het model lager vind uitvallen dan op de 1:1 auto. Dit is een indruk en weet natuurlijk niet als dit echt zo is. Ik wil je natuurlijk geen extra werk geven. Is ook afhankelijk in welke hoek hij staat.
Nu je er me op wijst, heb ik er ook maar een raar gevoel bij. Het hangt inderdaad een beetje af van de hoek. Bovendien staat ie nog in het zwart, misschien daarmee? Je moet straks maar eens kijken naar de foto's hieronder.

Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Ha, Loeten zijne drieling
Hihi, jaja na mijne trio met de tweeling Mia & Tia, nu dit...

Gisterenavond kon ik de eerste body alvast eens testen. Na een hele dag schuren en plamuren ging er eerst wat hechtprimer overheen. Daarna volgde een eerste laag spuitplamuur. En ik moet bekennen, de foutjes vallen heeeeeeel goed mee. Ik had op veel meer werk gerekend, maar niet dus. Me happy !!









Nu terug stof happen...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCN9949.JPG
Views:	2329
Size:	89.0 KB
ID:	29259   Click image for larger version

Name:	DSCN9950.JPG
Views:	2301
Size:	81.6 KB
ID:	29260   Click image for larger version

Name:	DSCN9951.JPG
Views:	2293
Size:	80.6 KB
ID:	29262   Click image for larger version

Name:	DSCN9952.JPG
Views:	2238
Size:	89.2 KB
ID:	29264  
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)

Last edited by Loeten; 04-03-2014 at 17:53.
Reply With Quote