View Single Post
  #36  
Old 06-03-2018, 10:23
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Hoog tijd om nog eens een update te plaatsen. Sinds de vorige zijn al 2 modellen afgewerkt...

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt in verband met die voorband. Zoals gezegd is Hiro hier serieus in de fout gegaan door de fout van het origineel in het museum mee te copiëren. Om één of andere reden heeft één of andere sukkel in dat museum een achterband gemonteerd op het voorwiel (en hij heeft dat niet zomaar gedaan want beide banden zijn van verschillende maat) en tot op vandaag schijnt die moto daar zo te staan.
Die voorste band is veel te hoekig en van het verkeerde patroon. Dat laatste tot daar aan toe, maar het is geen zicht.
Ik heb geprobeerd om een band van de MFH Montgomery British Anzani en de HRD Black Vincent te steken, maar die passen niet.
Na veel overwegen en schuurwerk heb ik die voorband rond geschuurd. Dat is vrij goed gelukt, maar verre van ideaal. Swat, het moet maar dienen bij gebrek aan correcte onderdelen.

Nu het voorwiel er in staat kunnen we starten met de afwerking: cablage, voetsteunen, batterij, stuur etc etc.







Attached Images
File Type: jpg A5806897.JPG (428.0 KB, 739 views)
File Type: jpg A5806898.JPG (427.8 KB, 736 views)
File Type: jpg A5806900.JPG (425.0 KB, 751 views)
File Type: jpg A5806901.JPG (391.5 KB, 747 views)
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote