View Single Post
  #1  
Old 12-12-2012, 22:36
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
Modelbouw club oprichten

Hallo iedereen,

Ik heb eens een vraag. Ik zou graag een modelbouw club oprichten in de buurt van Hamme(9220). Ik ken namelijk een paar mensen in mijn buurt die ook aan modelbouw doen, maar geen platform hebben om hun ideeën en expertise te delen. Ik heb daar met hen al over gesproken en deze zien dat zitten, maar zoals ik al schreef zijn het er maar enkele. Het voornaamste voor mij is om de jeugd erbij te betrekken en hen onze kennis door te geven, zodat onze hobby geen stille dood krijgt binnen dit en enkele jaren. Ik zit al jaren als bestuurder in het lokale jeugdhuis en kom dus in contact met veel jongeren. Het is ook niet de bedoeling om het enkel en alleen op civiele model te focussen, maar om alle onderdelen aan de pas te laten komen. Heeft iemand met zulke dingen ervaring? Alle tips zijn welkom.

Mvg,
Lesley

P.s.: Ge moet gene schrik hebben. Ik ga De Paddock zeker niet verlaten als lid en blijf naar de meetings komen. Ik heb hier de laatste jaren goeie vrienden gemaakt en ontzettend veel geleerd van jullie en zoiets wil ik niet kwijt.

Last edited by eyckles; 12-12-2012 at 22:38.
Reply With Quote