View Single Post
  #44  
Old 15-09-2010, 11:07
Starmodel's Avatar
Starmodel Starmodel is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2004
Location: Heverlee
Posts: 203
Ik beken dat ik zowel in Houthalen als in Mol in de clubkledij van de andere club ,waar ik ondertussen reeds 20 jaar lid van ben,aanwezig was.Ik ben me echter niet bewust dat dit een probleem zou moeten zijn naar de Paddock toe.Het is waar dat ik geen modellen op de Paddockstand had staan,net zomin dat ik deelgenomen heb aan de wedstrijd,maar is dit een vereiste misschien? Het was me reeds opgevallen hoe koel je tegenover mij deed in Houthalen,klaarblijkelijk omdat ik er in een rood hemdje ipv.een beige polo geregeld een praatje kwam slaan met de collegabouwers die ik ondertussen toch als vrienden beschouw.Vrienden die ik ook heb bij diverse andere clubs trouwens. Ik voel me aangesproken als je zegt dat ik kom palaveren,maar is een modelbouwhappening net niet de uitgelezen plaats hiervoor? Ik kom af en toe naar de meetings,waar ik steeds probeer om er mee een gezellige boel van te maken.Het is waar dat het posten op dit forum mijnentwege te wensen overlaat (ik denk dat deze post evenveel woorden bevat als alle vorigen samen),maar ik ben nu eenmaal zo chaotisch met modelbouw bezig dat er wellicht niemand kop noch staart van krijgt.
Tenslotte hoop ik,als er een probleem tussen ons zou zijn dat we dit onder elkaar eens kunnen uitpraten buiten dit forum,tussen pot en pint(op zijn Belgisch dus)
Reply With Quote