View Single Post
  #3  
Old 31-10-2005, 22:19
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Geen straf verhaal deze keer, maar gewoon "Top10 plaats = mission accomplished". En daar ben ik content mee.

Mijn ambitie voor deze quiz en de volgende edities is bij deze bijgesteld. Het hoogste schavot of zelfs een podiumplaats is niet aan mij besteed en ambieer ik ook als dusdanig niet meer. Als ik zie hoe ver ik geraakt ben - met slechts naar het einde toe wat langere opzoektijden - ben ik dik content, goed wetende dat er spelers bij zijn die er uren en uren aan spenderen. Bovendien heb ik het me niet beklaagd om voor de 2de gezichten vraag gewoon te passen. Bij de eerste gezichtenvraag haalde ik slechts 4 punten, maar de uren nutteloze zoekarbeid waren het, actheraf gezien, zeker niet waard. Nutteloos - voor mij persoonlijk dan toch - omdat ik bij dit soort vragen niks bijleer, iets wat van de andere vragen dan weer wel het geval is, en daardoor een prima motivator om te blijven spelen. Niet dat je van de vragen op zich veel bijleert, maar wel in het zoekproces ernaartoe. Dus, terugkomend op de gezichten, voor de 2de keer gewoon overgeslagen. Dacht dat ik daarmee wel uit de top-10 zou sukkelen, maar da's mooi niet gebeurd.

Ne'n dikke merci aan Werner en Guy voor het bedenken van de vragen en een extra merci aan de Guy om alles altijd zo naarstig, correct en vooral ook prompt te verbeteren. Thanks chaps!!


Last edited by Guido; 31-10-2005 at 22:35.
Reply With Quote