View Single Post
  #30  
Old 16-03-2004, 20:22
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Vanavond wat foto's genomen:

De monocoque: ik ben begonnen met de carbondecals. De neus is nu klaar, straks de achterkant, binnenkant en zijpontons nog.





Onderdelen voor de cockpit zoals ze er nu uitzien:



Dit weekend zag de zetel er nog zo uit. Ik had iets teveel vernis gespoten. Ik gebruik Duplicolor vernis. Als je die in te dikke lagen spuit, komt er een witte schijn op. Dat is niet zo erg, want het droogt achteraf toch kleurloos uit. Op deze decal bleef het echter wit. Ik heb er uiteindelijk een nieuwe decal moeten over leggen.



Het figuurtje: dit is de eerste keer dat ik een figuurtje schilder. Het gezicht is meer als oefening opgevat, want straks komt er een donker vizier over, en kan je toch geen details meer zien.



De Millfix en Barclay sponsoring op de arm is geslaagd. Alles met afzonderlijke lettertjes, en sommige letters zijn op zich nog eens samengesteld uit andere letters. (ik had bijv. geen M voor millfix, dus die letter is gemaakt uit een horizontale F met twee versneden stukjes T eronder)



De overall moet wel nog een laagje matte vernis krijgen...

Voor de Labatt's sponsoring op de andere arm heb ik niet zoveel moeite gedaan, want die zal bijna niet te zien zijn...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	carbonneus1.jpg
Views:	7
Size:	27.3 KB
ID:	6119   Click image for larger version

Name:	carbonneus2.jpg
Views:	6
Size:	20.5 KB
ID:	6120   Click image for larger version

Name:	neus.jpg
Views:	6
Size:	11.6 KB
ID:	6121   Click image for larger version

Name:	cockpit.jpg
Views:	5
Size:	81.9 KB
ID:	6122   Click image for larger version

Name:	minithierryke6.jpg
Views:	7
Size:	19.7 KB
ID:	6123  


Last edited by HHugo; 19-04-2008 at 17:40. Reason: Foto's teruggezet
Reply With Quote