View Single Post
  #4  
Old 01-03-2017, 10:39
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Tijd voor wat interieurswerken dan... De binnenzijde is gewoon civiel. Dat wil zeggen: de transkit kopen (130 euro) of zelf ombouwen... In 2015 had ik van de piloot de kans gekregen om een hoop interieurfoto's te meken, dus gaan we dat interieur gewoon zelf bouwen.

Eerst werden de zijpanelen aangepakt. Bij de rallywagen zijn die zo goed als vlak. Twee op maat gesneden plastic plaatjes werden gemonteerd.



Daarna ging de achterbank eruit, wel op die manier dat de vorm van de kuip werd behouden om achteraf niet teveel prutswerk te hebben. Er werd ook een voorlopige 'buis' tussen gelijmd. Zo bleef de breedte correct.





Even een dryfit met de panelen die al in de primer stonden en het dashboard. Dit is een resin stuk, afgegoten van het origineel uit de Rallyartdoos waar wel een LHD dashboard in zit. Ik liet er enkele afgieten want er komen nog van deze machines...



Ondertussen werd ook al de middenconsole verwijderd en maakte ik plastic stukjes om de gaten en oneffenheden op te vullen. Hier is nog veel werk aan...

Attached Images
File Type: jpg Lancer evo X Pyck - M015.JPG (61.4 KB, 1573 views)
File Type: jpg Lancer evo X Pyck - M016.JPG (248.5 KB, 1555 views)
File Type: jpg Lancer evo X Pyck - M017.JPG (230.0 KB, 1549 views)
File Type: jpg Lancer evo X Pyck - M018.JPG (174.8 KB, 1569 views)
File Type: jpg Lancer evo X Pyck - M019.JPG (162.0 KB, 1532 views)
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote