View Single Post
  #1  
Old 30-07-2003, 23:23
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Fujimi Mercedes SLK AMG 1/24ste - klaar!!

Ha de mannen, ik heb er nog eens eentje afgewerkt. Eind vorig jaar begonnen, dan van in januari tot eind juni stilgelegen wegens geen tijd, maar dan nu toch afgeraakt - ge moet al eens thuisblijven van de circuits om een model af te krijgen niewaar Ne mens moet zijn prioriteiten kennen in het leven.

Enfin, ik ben niet laaiend enthoesiast over deze kit owv nogal tekortkomingen, eigen aan Fujimi. De snuit is niet helemaal accuraat en ook de koplampen zijn te groot. Ze pasten er amper in. Motor is onbestaande en chassis detail is minimaal. Ook het niveua van detail in het interieur is niet op het niveua van Tamiya's SLK, maar er zitten langs de andere kant dan toch weer enkele leuke details in zoals de richtingaanwijzers en het middenachterremlicht. Het Mercedes logo daarentegen op de koffer is ook 'k zal eens werk moeten beginnen maken van het etsen van de logo's. We'll see.

De wielen zijn in Alclad II Chrome gedaan - eerst de chroom uit de kit eraf gehaald met ovenreiniger - dan blinkend zwart en dan Alclad. Was de eerste poging met Alclad en ik ga het nog gebruiken.

In ieder geval, kon dit model niet in de Benz collectie ontbreken - gezien de andere bumpers en dito schorten tov het standaard model. Dus van mijn hart een steen gemaakt, 10 pond op de toog gelegd en hier is het resultaat.

Hopelijk vinden jullie het wat.









Reply With Quote