View Single Post
  #2  
Old 23-11-2011, 17:57
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by eyckles View Post
Hallo iedereen,

Ik zit met een probleem waar ik echt niet weet wat ik er mee moet doen. Ik heb vorige week enkele bouwdozen verkocht(3 X heller F1 op 1/43) en deze zorgvuldig ingepakt met bubbel folie en opgestuurd naar Spanje. Nu vandaag krijg ik van die persoon een bericht dat alles perfect is aangekomen en er zeer blij mee is en heeft dit ook gemeld op een Forum (F1M). Enkele uren later krijg ik ineens 4 berichten na elkaar met de volgende commentaren. Bij 1 van de kits was de ophanging afgebroken en bij een andere kit was de achtervleugel gescheurd en vraagt die persoon zijn geld terug odat hij niet tevreden is. Nu moet je weten dat ik al over gans de wereld heb verzonden, zonder ooit een probleem te hebben gehad en zelfs al vele malen lof heb gekregen over mijn verpakkingstechniek. Dus aan dat zal het niet liggen. Dus sta ik nu voor de keuze of ik betaal zijn geld terug en bewaar ik op dat forum mijn betrouwbaarheid als lid en moderator of ik betaal niks terug en verlies(wat ik betwijfel) mijn betrouwbaarheid. Ik moet zeggen dat ik er echt niet goed van ben. Persoonlijk denk ik dat de persoon ze zelf heeft kapot gemaakt om zo te proberen zijn geld terug te krijgen, want eerst zegt hij niet anders dan lof om daarna van gedacht te veranderen. Heeft er iemand van jullie ook al van die problemen gehad. Indien ja, zeg me dan wat ik moet doen, want ik weet het gewoon niet.

Mvg,
Lesley
Vraag hem eerst eens om foto's op te sturen van de beschadigde modellen. Want hij kan zomaar gelijk wat beweren natuurlijk. En de verkoop, is die via Ebay gegaan?
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote