View Single Post
  #27  
Old 02-12-2010, 23:06
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Wel jongens, hier volgt het goede nieuws omtrent de kledij.
Vorige meeting hadden we er al eens over, maar nu is het concreet. Ik kan via onze borduurder aan dezelfde kledij geraken als die we al hebben.

Omdat we afstappen van t-shirts/polo's, is er de vraag gesteld om ook eventueel voor een hemd met korte mouw te gaan. Ook hier is er goed nieuws voor de geïnteresseerden.

Voorts ga ik proberen tegen de decembermeeting alsnog een aantal pasmaten te hebben in de maten XL, XXL en XXXL.

Het is de bedoeling dat mensen die op de vorige meeting een hemd hebben besteld, dat de volgende meeting kunnen passen, mensen die er nog eentje willen bestellen, kunnen dat dan ook komen doen.

Een hemd met lange mouw, met borst-, ruglogo en nickname/naam kost 29 euro.
Een hemd met korte mouw, met borst-, ruglogo en nickname/naam kost 26 euro.

Even nog een voorbeeld tonen;





De hemden met korte mouw zijn van hetzelfde merk en kwaliteit als die met lange mouw, alleen zijn deze iets dunner van stof (zomerhemd)

Mensen die er alsnog eentje willen bestellen, kunnen dat hier melden of tijdens de volgende meeting en kan nog tot het einde van het jaar. Het is de bedoeling dat de bestelling na nieuwjaar de deur uitgaat.

De betaling kan gebeuren tijdens de volgende meeting(liefst) van deze maand of via overschrijving op volgend rekeningnummer:

De Paddock v.z.w.
Roskamstraat 13
2360 Oud-Turnhout

Rekeningnr 733-0082342-19

Vanuit het buitenland:

IBAN rekeningnr BE39 7330 0823 4219
BIC code KREDBEBB


Als mededeling vermeld dan je naam en welk hemd(en) je wil

bvb; Johny Vandeput: hemd lange mouw (en/of hemd korte mouw)

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.

Sommige mensen hebben nog een hemd te goed wegens een verkeerde maat, deze gegevens zijn mij al bekend. Leden die de vorige meeting er eentje besteld hebben, moeten dat hier niet meer melden, tenzij ze er eentje extra willen.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC09722.JPG
Views:	1200
Size:	94.2 KB
ID:	20144   Click image for larger version

Name:	DSC09723.JPG
Views:	1144
Size:	83.9 KB
ID:	20145  
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote