![]() |
|
|
||||
|
||||
nicknames
Waar komen jullie nicknames vandaan?
mijne nick is nogal duidelijk denkek: Yves Van de perre |
|
||||
|
||||
'Finish' komt nog uit de 'de pits' tijd; ik wou toch min of meer een autosport-related nick hebben, heb ik dat maar gekozen.
Op IRC en al de rest is het Finiz-RIP-. De 'z' staat vele ruiger (!) en die -RIP- is van de beste UTclan ooit ![]()
|
||||
|
||||
Oneliner is gewoon een inval tijdens een rare bui.
Al bij al vonnek em ni slecht gevonden als (toen nog) 13-jarige ![]()
|
||||
|
||||
euhm waar ik de mijnen ooit gehaald heb weet ik al niet meer ...
Hij is in ieder geval al wat jaren oud. airco
|
||||
|
||||
Veel uitleg is nie nodig zeker,..
Zowat de helft van mijn leven rij ik al in een Ford rond, dus... |
|
||||
|
||||
Sway Bar: onderdeel van een nascar wagen om de voorkant en of achter kant "loose" of "tight" te maken.. gehaald uit N4
![]() |
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne gekregen zo een 29 jaar geleden. Neen, onze naam noemde Driescofood daarmee en Driesfood klinkt zo nie hé.
Eigenlijk noem ik Gustaaf Van Der Zande ( snapt ge hem ) ![]() |
|
||||
|
||||
mijn naam is ook niet moeilijk te zoeken zeker niet voor de de belcar volgt mijn nick komt van moore international motorsport
mijn echte naam is linda
|
||||
|
||||
Beemer -> BMW
Williams fan, meer uitleg ni nodig zeker ![]() |
|
||||
|
||||
Lambo komt van Lamborghini, omdak in het eerste jaar dak in Oostende studeerde de helft van de campus heb kunnen wijsmaken dat er ne gelen Diablo (met spoiler
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
en nu bekijken die u allemaal vies
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Natuurlijk... (nie)
![]() |
|
||||
|
||||
Sennake is eigenlijk de letterlijke vertaling van "Senninha", een stripfiguurtje dat door Rogério & Ridaut gecreëerd werd en de volle steun kreeg van Ayrton Senna, die met de opbrengst van de strips de arme kinderen van Brazilië een betere toekomst wou geven.
Uiteraard ben ik een echte Senna-fan, maar om mezelf nu "Senna" te noemen vond ik wat te grof : zowel op sportief gebied als op menselijk vlak kom ik nog niet tot aan zijn hielen. Maar "Senninha" vond ik wel een sympathiek figuurtje, en in het Vlaams vertaald bleek "Sennake" nog een naam te zijn die vrij was in alle mogelijke Hotmail en Yahoo emails, vandaar... ![]() Overigens vind je wat meer uitleg over dit figuurtje hier : http://www.geocities.com/Colosseum/S...0/senninha.htm Last edited by Sennake; 05-04-2005 at 14:52. |
|
||||
|
||||
i love racing and i am a boy
![]() ( neen ik ga de bewijzen ni op tafel leggen ![]()
|
||||
|
||||
Mijn ouders hebben de mijne gegeven toen ik geboren was
![]() In mijn prille-non-autosport-gerelateerde-internetjaar was ik "bekend" als Jaws (James Bond fan-> slechterik uit de jaren 70 met ijzeren tanden)
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|