![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Wat is die Luca di Montezeveraar toch een *****. Meneer toont geen intresse voor een"factory supported" F550 versie.
Die test was van een paar weken terug met Prodrive en Italtechnica was gewoon zomaar......pfffffff Ben benieuwd of Prodrive met zijn plannen voor customers gewoon doorgaat? bron, autosport 14-12-01
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Tis triestig, tis triestig. F1 is alles wat hem interesseert. Daar waar Enzo Ferrari nota bene de F1 "erbij nam" om publicitaire redenen, en eigenlijk veel meer in de GT en sportwagenracerij geïnteresseerd was...
Hoe lang gaan ze bij Ferrari die koe die Schumacher heet nog uitmelken om zoveel mogelijk F1 titels eruit te persen en al de andere autosporttakken beneden hun waardigheid vinden??? |
|
||||
|
||||
Ik heb gisteren vernomen dat ProDrive wel degelijk doorgaat.
er zouden er al een stuk of vijf verkocht zijn. Niet wanhopen ![]() |
|
||||
|
||||
Prodrive gaat inderdaad door. Maar het project wordt weeral eens (zie de333SP) niet gesteund door de fabriek.
![]() Ferrari had het enige merk kunnn zijn dat op alle gebieden meespeelde voor de titel. Ik hoop dat Schummi zich aan zijn woord houd en na zijn F1 carriere met Ferrari naar Le Mans gaat. Hij is denk ik de enige die Ferrari kan overtuigen om ook naast de F1 terug in de competitie te stappen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Amai nog nie!!!!!!!!!!
De Pioneer Ferrari 308 die in het begin van de jaren 80 rondreed nooit gezien zeker? Zo'n beest!!! Ik zal er eens wa foto's van posten. En verder : wat denk je dat de Mille Miglia, de Carrera Panamericana enz waren? Zeker geen circuitraces hoor! Tenslotte ook even aanstippen dat de Lancia Stratos, HET rallybeest bij uitstek, een Ferrari 6 cilinder achterin liggen had... Man man man! Wat een SOUND!!! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
En WRR overtuigd?
Nog eentje misschien? ![]() Dank U Sennake voor de hulp. ![]() |
|
||||
|
||||
Jamaar, nu rijden er geen meer mee hé. Van die Lancia wist ik het wel maar die 308 had ik nog nooit gezien. Sjieke foto's gasten!
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, nu rijden er geen meer, en dat is precies wat Werner en ikzelf aanklagen bij Ferrari en Luca di Montezemolo...
|
|
||||
|
||||
Oh ja: de rooie is s/n 20373
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
De pioneer wagen. Chassis 20951.
![]() |
|
||||
|
||||
En dan was er ook nog de "Entremont" Ferrari, Werner, maar ik vind er zo rap gene foto van verdorie!
|
|
||||
|
||||
U vraagt wij draaien.
![]() Chassis 31135 ![]() |
|
||||
|
||||
Man, man, man, wat een machien!!!!!!!!!!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|