![]() |
|
|
|||
|
|||
Het E.K.Rallycross te Portugal 6 en 7 mei
Vandaag en morgen wordt de eerste manche van het Europees kampioenschap rallycross gereden te Portugal.
Hier de top 5 van de eerste reeks divisie 1 1.Kenneth Hansen-citroen C4 2.Jean-Luc Pailler-Peugeot 206 wrc 3.Morten Bermingrud-Citroen Xsara 4.Tommy Rustad-Ford Focus 5.Per Eklund-Saab 9.3 Morgen reeks 2 en reeks 3 en de finales |
|
|||
|
|||
Hier enkele foto's van de wagens uit divisie 1
*** edited by Huudo *** Foto's verwijderd owv copyrights Last edited by Guido; 08-05-2006 at 23:36. |
|
|||
|
|||
uitslag van de tweede reeks
1.Jean Luc pailler Peugeot 206WRC 2.Kenneth Hansen -Citroen c4 3.Lars Larsson -Skoda WRC 4.Tommy Rustad-Ford Focus 5.Morten Bermingrud-Citroen Xsara l |
|
|||
|
|||
Uitslag divisie 1 derde reeks
1.Rustad Tommy-Ford Focus 2.Lars Larsson-Skoda Fabia 3.Kenneth Hansen -Citroen C4 4.Jos Kuypers-Ford Focus 5.Michael Jernberg-Ford Focus |
|
|||
|
|||
Plaatsen in de a finale div 1
pole:Jean luc Pailler 2.Kenneth Hansen 3.Tommy Rustad 4.Lars Larsson 5.Morten Bermingrud Uitslag en foto's volgen |
|
|||
|
|||
Nog enkele foto's uit de reeksen
*** edited by Huudo *** Foto's verwijderd owv copyrights Last edited by Guido; 08-05-2006 at 23:36. |
|
|||
|
|||
Niet Jean luc Paillier heeft pole ,maar wel Hansen.Uitslag volgt.
![]() |
|
|||
|
|||
Kenneth Hansen heeft in zijn nieuwe Citroen C4 de eerste wedstrijd voor het E.K. rallycross te Portugal gewonnen.Onze landgenoot Michael Dekeersmaecker won in een Opel Corsa de divisie 1A.
1.Hansen 2.Larsson 3.Rustad 4.Bergmingrud 5.Kuypers 6.Paillier |
|
|||
|
|||
Nog wat foto's van het E.K. te Portugal.Volgende week is er het E.K. te Frankrijk.
*** edited by Huudo *** Foto's verwijderd owv copyrights Last edited by Guido; 08-05-2006 at 23:37. |
|
||||
|
||||
@ racer: Wel tof dat je ons zo up-to-date hebt gehouden tijdens het hele weekend van de 1e EK manche.
Je was ongetwijfeld terplaatse? Doe je nog andere EK weekends ook? hou ons dan zeker ook op de hoogte! Aan de foto's te zien was er wel gigantische veel volk daar in Portugal! |
|
|||
|
|||
Ik zat thuis achter mijn computer en heb lekker een 5 tal rallycross-sites geopend en de foto's ged........
Volgend weekend moet ik weg maar 's avonds als ik terug kom zal ik zeker weer een verslag maken. |
|
||||
|
||||
Alle foto's zijn verwijderd omdat ze een inbreuk zijn op de copyrights. Email met tekst en uitleg is verstuurd.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|