![]() |
|
|
||||
|
||||
Fisichella
Quote:
en Alesi kan het weten, da's ne kenner ! Die bevestigt 100% mijn mening dat Fisichella een zwaar onderschat talent is die nooit de goede auto onder z'n achterste kreeg geschoven om te presteren. Als die Jordan, die vrijdag wordt voorgesteld, beter is dan z'n voorgangers, zie ik Fisico's toekomst wreed rooskleurig in. Een overwinning moet er in zitten. Go Fisico ! ![]()
|
||||
|
||||
ik zien zo uwe avatar enne ... meeloper
![]() serieus nu. fisichella kan wel wat denk ik maar hij, zal toch een goede wagen moeten hebben dan .
|
||||
|
||||
Ik ben ook al een fan van Fisichella toen ie nog op de karts zat maar een onderschat talent is ie nooit geweest. Hij heeft gewoon pech gehad dat ie verbonden was aan Briatore , die echt een neus heeft voor talent, op een moment dat Benetton zich achterwaarts op de grid begaf.
Hij was als broekventje de enige Alfa rijder die het tempo van de illustere Larini en Nannini kon volgen. Idem voor Franchitti die het tempo van Schneider enigszins kon volgen. |
|
||||
|
||||
Fisichella is idd vree goed. Maar zit-ie nu toch wéér in het verkeerde team zekers???
![]() |
|
||||
|
||||
mja ik ga ook akkoord met zowat iedereen.
Fisichella heeft ongetwijfeld heel veel talent. Toch mankeert het hem(of zijn manager) aan voldoende doorzicht om zijn carriere te plannen. zoals fleabite al zei, Fisichella zit altijd op de verkeerde plaats, en op het verkeerde moment. airco
|
||||
|
||||
Ge moet idd de juiste mensen rondom u hebben als ge het wilt maken. Met talent zijt ge al een heel eind op weg, maar dat garandeert nog altijd geen overwinningen. Moest Schumacher Brawn en Todt enzo niet rondom zich gehad hebben, dan zou hij nu waarschijnlijk ook niet viervoudig wereldkampioen zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik vraag me af waar Schumacher nu zou staan als ie niet van bij z'n tweede GP bij Benetton was terecht gekomen en bij Jordan was gebleven ?
Het jaar erop zou hij dan toch vermoedelijk elders onderdak hebben gevonden, maar indien hij in '92 nog voor Jordan had gereden, was denk ik de kans groot geweest dat ook hij zo'n eeuwig veelbelovend talent was geweest. Met die Jordan viel niet veel aan te vangen en, zoals met Button vorig jaar, komt men al snel weer in de vergetelheid terecht als het je je tweede jaar niet meevalt en je niet kunt bevestigen (ook al ben je heel goed, zoals Modena dat jaar bij Jordan). Euhm, dit heeft dus niets te maken met m'n antipathie voor Schumacher, maar is een algemene opmerking.
|
||||
|
||||
tja, ik ga akkoord dat Schumacher bijlange zover niet had gestaan. Dit is echter een verhaal zonder einde. We kunnen dan evengoed gaan stellen van ... wat als Senna bij .(naam van een minder team in zijn tijd).. had gereden, en dan zouden we ook tot de conclusie komen dat ze belange niet zover hadden gestaan.
Ik noem nu Senna, maar hetzelfde geldt voor Prost, Hakkinnen, Mansell, .... (kortom zowat alle groten van de F1) airco
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|