De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-02-2002, 13:46
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Fisichella

Quote:
Ferari ace Michael Schumacher may have four world titles to his name, and could possibly equal Juan Manuel Fangio's record of five before he decides to call it quits in his Formula One careeer, but according to former driver Jean Alesi the German is not the best driver in the field. That honour, the Frenchman believes, belongs to new Jordan signing Giancarlo Fisichella despite the Italian having never won a grand prix.

Alesi reckons that Fisichella is the most naturally talented driver on the grid these days, beating the likes of Schumacher and 2001 runner-up David Coulthard. The only difference is that the Italian has never been given the right car in which he can demonstrate his true potential. But should that happen in the future Alesi has complete faith that Fisichella's natural talent will come through and he would be a championship contender.

Alesi was quoted in the British press as having said: "I honestly think Giancarlo is better than Michael in terms of natural talent: he has incredible car control and an ability to concentrate on strategy without losing speed. Except in terms of working to maximise his potential – which Michael does best – Giancarlo is the best driver in Formula 1."
bron: f1-live.com

en Alesi kan het weten, da's ne kenner ! Die bevestigt 100% mijn mening dat Fisichella een zwaar onderschat talent is die nooit de goede auto onder z'n achterste kreeg geschoven om te presteren. Als die Jordan, die vrijdag wordt voorgesteld, beter is dan z'n voorgangers, zie ik Fisico's toekomst wreed rooskleurig in. Een overwinning moet er in zitten. Go Fisico !
Old 20-02-2002, 14:00
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
ik zien zo uwe avatar enne ... meeloper

serieus nu. fisichella kan wel wat denk ik maar hij, zal toch een goede wagen moeten hebben dan .

Reply With Quote
Old 20-02-2002, 14:18
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Ik ben ook al een fan van Fisichella toen ie nog op de karts zat maar een onderschat talent is ie nooit geweest. Hij heeft gewoon pech gehad dat ie verbonden was aan Briatore , die echt een neus heeft voor talent, op een moment dat Benetton zich achterwaarts op de grid begaf.
Hij was als broekventje de enige Alfa rijder die het tempo van de illustere Larini en Nannini kon volgen. Idem voor Franchitti die het tempo van Schneider enigszins kon volgen.
Reply With Quote
Old 20-02-2002, 23:45
FleaBite's Avatar
FleaBite FleaBite is offline
De Paddock Regular

Fisichella is idd vree goed. Maar zit-ie nu toch wéér in het verkeerde team zekers???
Reply With Quote
Old 21-02-2002, 00:04
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

mja ik ga ook akkoord met zowat iedereen.

Fisichella heeft ongetwijfeld heel veel talent. Toch mankeert het hem(of zijn manager) aan voldoende doorzicht om zijn carriere te plannen. zoals fleabite al zei, Fisichella zit altijd op de verkeerde plaats, en op het verkeerde moment.

airco
Old 21-02-2002, 15:36
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator

Ge moet idd de juiste mensen rondom u hebben als ge het wilt maken. Met talent zijt ge al een heel eind op weg, maar dat garandeert nog altijd geen overwinningen. Moest Schumacher Brawn en Todt enzo niet rondom zich gehad hebben, dan zou hij nu waarschijnlijk ook niet viervoudig wereldkampioen zijn.
Reply With Quote
Old 21-02-2002, 17:46
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ik vraag me af waar Schumacher nu zou staan als ie niet van bij z'n tweede GP bij Benetton was terecht gekomen en bij Jordan was gebleven ?

Het jaar erop zou hij dan toch vermoedelijk elders onderdak hebben gevonden, maar indien hij in '92 nog voor Jordan had gereden, was denk ik de kans groot geweest dat ook hij zo'n eeuwig veelbelovend talent was geweest. Met die Jordan viel niet veel aan te vangen en, zoals met Button vorig jaar, komt men al snel weer in de vergetelheid terecht als het je je tweede jaar niet meevalt en je niet kunt bevestigen (ook al ben je heel goed, zoals Modena dat jaar bij Jordan).

Euhm, dit heeft dus niets te maken met m'n antipathie voor Schumacher, maar is een algemene opmerking.
Old 21-02-2002, 19:31
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

tja, ik ga akkoord dat Schumacher bijlange zover niet had gestaan. Dit is echter een verhaal zonder einde. We kunnen dan evengoed gaan stellen van ... wat als Senna bij .(naam van een minder team in zijn tijd).. had gereden, en dan zouden we ook tot de conclusie komen dat ze belange niet zover hadden gestaan.

Ik noem nu Senna, maar hetzelfde geldt voor Prost, Hakkinnen, Mansell, .... (kortom zowat alle groten van de F1)

airco

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules