![]() |
|
|
||||
|
||||
Freddy Loix knap 2de in Monte-Carlo...
... en heeft vooral een tactische rally gereden en alle klippen weten te omzeilen. Winnaar was Ogier, die in de BF Goodrich 207 als gastrijder was gestart. Meer info: http://www.freddyloix.com/index.php?...=207&Itemid=55
Van de piloten die het volledige IRC kampioenschap bollen, is Freddy deze keer dus het best gestart. ![]() ![]() Last edited by Guido; 24-01-2009 at 18:50. |
|
||||
|
||||
Was wel prachtig: live rally op RTBF
![]()
|
||||
|
||||
Heb het net vernomen via het nieuws. Knappe prestatie als je de namen die nog meededen zag.
|
|
||||
|
||||
was prachtig omdat in live stream te volgen knap en verstandig gereden van freddy
|
|
|||
|
|||
De live uitzendingen op Eurosport waren goed. Waarom kan IRC dat wel en het "grote" WRC dat niet? Verder is het denk ik slim om de rally doordeweeks te houden zodat men, i.v.m. TV, minder de concurrentie aan moet gaan met andere sporten.
Jammer dat de Fin met z'n Skoda eraf gegaan is. Zeer goed debuut voor Skoda. Helaas geen Opel/Vauxhall Corsa aan de start. Dus dit wordt puur een prive aangelegenheid? |
|
||||
|
||||
Met privé aangelegenheid bedoel je Opel/vauxhall?
|
|
|||
|
|||
inderdaad
|
|
||||
|
||||
Was een knappe rally, ik heb een aantal liveuitzendingen gezien: woensdag, donderdag en vrijdag enkel de laatste. Zeer knap allemaal!
Fredje heeft een slimme wedstrijd gereden, stom van lekke band op de laatste dag. |
|
||||
|
||||
Knappe prestatie van loix
![]() Wat me vooral opviel waren de sterke resultaten van skoda ![]() Te hopen gaan we meer en meer merken in het irc zien. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|