![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Weeral een circuit naar de kl*$#ten.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
idd,
kgana wel eerst wachten tot na de eerste wedstrijd erop om conclusies te trekken over de al dan niet voor-nadelen
|
||||
|
||||
Bwah, ik vind dat ze met hun fikken van diene Hockenheim moeten afblijven. Staat zowat altijd garant voor spektakel en is het zwaarste circuit voor de motoren.
En in GP3 reed ik die GP altijd graag, das gewoon gas geven, en enkel een beke bijsturen bij het Stadium.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
eum, me alle hulp af dus. Het enige wa ge daar idd moe doen is op de 'rechtdoorknop' duwen (Q) en aan de bochten heel easy bijsturen. In feite weinig verschil met alle hulp aan, of zonder hulp af.
kewl spel ![]()
|
||||
|
||||
me f1RC 2001 is et wel iets moeilijker.
Daar zijn zelfs die chicanes vrij moeilijk om in te sturen...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() nrke 8 dus ![]() |
|
||||
|
||||
Alesi niet lovend
ondertussen zijn de werken voor het grootste deel voltooid ... dit is hetgeen Alesi erover te zeggen had ...
Quote:
Eens de Formule 1 langskomt, en een goeie set-up gevonden heeft zitten we met tijden van 50 seconden ... is dat dan waar we op zitten te wachten ??? airco
|
||||
|
||||
klinkt raar, Schumacher zet pole in 50 seconden !
![]()
|
||||
|
||||
Ik dacht dat elk F1-circuit een tijd van meer dan een minuut MOEST hebben???
|
|
||||
|
||||
Is het niet de bedoeling een kort circuit te maken in het stadium voor races zoals DTM, waar het publiek dan een volledig overzcht van de race heeft en de volledige Ring van vroeger te behouden voor F-1 , F3000 ?
Of gaan ze daar nu echt een "Plopsa-Land " van maken, nee toch ? ZIj je het al gebeuren dat men na 3 ronden de Minardi 's, Saubers, Renault's en Toyota's al van de sokken rijdt? Of gaan ze misschien voor die mannen het korte circuit gebruiken en Ferrari, Williams de volledige Ring? Da's misschien nog eens een idee! Zo krijgen de andere ook de kans om eens te winnen ! |
|
||||
|
||||
Nog geen eens zo'n slecht idee.
Maak voor ferrari en williams een rondje waar ze 3-4 sec meer nodig hebben ![]()
|
||||
|
||||
Bwa geef Coulthard dezelfde prestatie als vant weekend, en schumi komt hem 2 maal voorbijgevlogen ...
![]() Dus McLaren ... Het kan nog erger dan voorbije weekend .... en dat op eigen bodem ... moehaha, ik durf er nog nie aan denken .. airco
|
||||
|
||||
![]()
even een reactie van een verstappenfan die ik zojuist las op het verstappenforum:
""""""""""op hockenheim onder de 1 min ] Posted by aXident on April 18, 2002 at 18:48:57: dat kan leuk worden (not). Wat krijgen we dan, 80 keer een saai rondje om de spreekwoordelijk kerk. maar ja elk nadeel heeft zijn voordeel: young weet zich dan wel misschien binnen de 107% te rijden aXident, die het oude circuit wel wat vond hebben """""""" zoals u ziet, deze Axident is de slimste van de klas ![]() ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Wees altijd kritisch wanneer ge deze dingen leest; die DTM-test werd weldegelijk gereden op het korte circuit dat al jaar en dag bestaat en dat volledig in't lichtgrijs op dat kaartje staat. Maak u niet ongerust, F1 zal op het nieuwe circuit rondetijden draaien rond de 1:15 - maar dat is een ruwe schatting van mij.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|