![]() |
|
|
||||
|
||||
Sebastien Bourdais wint F3000 kampioenschap
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dit vind ik toch een belachelijke maatregel: Enge verdient de titel op basis van z'n prestaties op het circuit en wat daarnaast gebeurt... marihuana (of wat hadden ze ook weer gevonden) is me dunkt niet echt prestatiebevorderend. Daar bovenop iemand z'n broodwinning voor een jaar afpakken is goed om die persoon totaal te breken en kan mogelijk het einde zijn van z'n beloftevolle carrière.
|
|
||||
|
||||
sluit ik me volledig bij aan stijn
dit heeft niets met stimulerende middelen te maken en is aldus belachelijk ge gaat mij toch niet vertellen dat een joint roken goed is voor uw lichaam en geest, integendeel dacht ik zo! waar zijn we mee bezig en daarbovenop komt nog dat ik enge en pizzonia (die italiaan die ook nog meedeed naar de titel) veel sympatieker dan die bourdais, ik weet niet waarom, it's just a feeling ![]()
|
||||
|
||||
Dat hij zijn punten verliest van Hongarije en daardoor géén kampioen is vind ik een gepaste straf,maar die schorsing voor een jaar is toch wel overdreven.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Verder ben ik het ook wel eens met bovenstaande redeneringen.. drugs die je beter maken?? Vooral die 12 maanden extra ban vind ik wat overdreven... das een jaar dat ie kan gaan niksen ![]() |
|
||||
|
||||
La FIA veut laver plus blanc que blanc... (zou dat hier de eerste volledig Franse zin op het forum zijn ?)
Of in het schoon Vlaams : ze wil heiliger zijn dan de paus. Die jongen zal wel niet zo imbeciel zijn om onder invloed van marihuana te gaan racen. Dan is hij niet alleen een gevaar voor zichzelf, maar ook voor de anderen. Als een grote renstal als Ferrari of zoiets eens iets mispeutert, krijgen ze een geldstraf die ze lachend betalen, maar kleine visjes durven ze wel hard aanpakken... Ik kruip ook niet achter het stuur als ik een joint heb gerookt of zelfs maar lichtjes in de wind ben. Vorig jaar werd Scheckter ook al zwaar gestraft voor iets dat 100 % de privé-sfeer betreft.
|
|||
|
|||
Volgens mij is het een VOORWAARDELIJKE STRAF dwz als men nog eens betrapt wordt de straf een effectieve.
Dus zal hij volgend jaar racen. |
|
||||
|
||||
Idd Megane, als je de Engelse tekst letterlijk leest gaat het wat de schorsing betreft om een voorwaardelijke straf. Hij wordt dus niet zomaar pats voor een jaar op de stoep gezet. Sympathieke kerel trouwens, heb even met hem kunnen spreken in Le Mans tot enkele babes zijn volledige aandacht kwamen opeisen
![]() jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Het is inderdaad een voorwaardelijke straf, desalniettemin een belachelijke.
De FIA laat zich weer eens van zijn beste kant zien. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als doping lijkt het me sowieso een vreemde keuze; is eerder een zgn. downer en zal zeker de prestaties niet bevorderen. Misschien dat ze bij de FIA een of andere expert moeten aanwerven of eenvoudigweg wat meer redelijkheid aan de dag moeten leggen.
|
||||
|
||||
Quote:
thx
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|