![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Voila de eerste hier.
Allen op post zaterdag 9/11/02 voor een volledig veld Race promotion met daarna de gekende fuif.( er is in de buurt ook nog een beurs ![]() Misschien eens voorstellen aan danny dat die fuif zich verplaatst. |
|
|||
|
|||
Voor de laatste afspraak van het jaar, de Race Promotion Night, verschijnt AD Sport met 4 wagens aan de start. AD Sport heeft zowel in het algemene klassement als in Klasse 1 uitzicht op de titel. De Porsche nr. 11 van Van Roey/Van Roey/Wauters/Wauters maakt de meeste kans op beide titels, maar moest er iets foutlopen, dan staat de familie Geerinckx klaar om de fakkel over te nemen, want ook zij maken nog kans op beide titels. Goed nieuws ook van de AD youngsters, een kaart die de laatste tijd meer en meer wordt uitgespeeld door het Lummense team : Ruben Maes en Jos Menten verschijnen aan de start in een Porsche en krijgen aan Bert Lambrecht de ideale teamgenoot. Elk van deze drie bewees dit jaar reeds zijn kunnen, en ze zouden zich moeten kunnen meten met de vaste TC-waarden. De vierde wagen wordt het buitenbeentje tijdens de seizoensafsluiter. De Toyota Yaris wordt immers ingezet, waarmee aan piloten de kans wordt geboden om voor een gering budget een uithoudingsrace te rijden en de sfeer "on the track" op te snuiven. Nog niet alle piloten hiervoor zijn gekend, maar we kunnen alvast Paul Noyens en Patrick Hendrickx verwelkomen binnen onze rangen. Indien Linsy Lanssens niet aantreedt op de wagen van Toyota Belgium, zal ook zij op de AD Yaris terug te vinden zijn. Charmant gezelschap voor onze heren dus...
De Teams : Porsche nr. 3 : Dirk Geerinckx / Lieve Thiron / Matthieu Geerinckx Porsche nr. 9 : Jos Menten / Ruben Maes / Bert Lambrecht Porsche nr. 11 : Freddy Van Roey / Rob Van Roey / K. Wauters Toyota nr. 2 : Paul Noyens / Patrick Hendrickx / Linsy Lanssens (o.v.) / TBN |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed dat ik dat op tijd weet. Kwestie van nog even heel snel een licentie te halen ![]() ![]() Last edited by fordje; 01-11-2002 at 17:51. |
|
||||
|
||||
Ik heb je dus gsiteren gezien en je zag er helemaal anders uit.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
incognito blijven hé, dat heb je met bekende koppen.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
vrouwelijk schoon is altijd welkom he!!!!!
Zeg mistery toevallig geen clubber babes!!! Ruben zou dat enorm apprecieren!!!!!!! LOL
|
|||
|
|||
Anders breng ik die 4 van de 24u wel mee.
U bent de zwakste schakel, salu |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja zeker doen dat is altijd wat mooier!!!!! en zou trouwens goed zijn voor het imago van de touring cup. ![]() Zwakste schakel waarom???? ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Da zullen de andere wel bevestigen. Ik had ze niet gezien die 4 babes. Wel babes ? Ik zal ze wel aan uwen auto zetten volgende week.
En da van dienen schakel is onze slogan he Clioboy. Als we iets slecht doen zeggen we da steeds en mijn babes op de 24u waren echt de zwakste schakel ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
maar euh...ik zal vragen dat er iemand met ne wortel klaar staat ... da zal dan weer door iemand anders worden geapprecieerd... |
|
||||
|
||||
Quote:
maakt niet uit hangt er maar zoveel wortels aan als dat ge wilt!!! ![]() mjammie wortels ik zal er speciaal dees week geen eten dan ben ik serieus opgeladen voor zaterdag iiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaa!!!!!
|
||||
|
||||
mistery zijn er nu clubber konijnen of niet???
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() zeg driesco zijn die van u dan zo lelijk of wat wilt ge daar mee bedoelen!! als ge die al aan onzen auto wilt dumpen moet het wel erg zijn!!! LOL ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Die clubber konijnen die kan je bekijken op www.misteryracing.com onder de babes topic
Sorry maar dat was een klein kemeltje van mij die stonden op de site www.24u.be maar diene verwijst door naar hier dus denk ik dat hem niet meer on-line is!!! Maar ik denk dat mistery de foto's nog wel ergens liggen heeft!!??
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|