De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 01-12-2002, 21:19
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

*** Aankondigingen voor 2003 !! ***

Naar aanleiding van de laatste bestuursvergadering van 2002 heb ik de eer en het genoegen om alvast een aantal aankondigingen te doen van evenementen die we in 2003 gaan houden, en waarvan we graag wat feedback zouden krijgen van onze leden teneinde de omvang ervan te kunnen inschatten. Dus als je dit gelezen hebt, voeg de daad bij het woord en replikeer per omgaande je ideeën omtrent de hierna vermelde plannen :
[list=1][*]Algemene ledenvergadering.

Zoals het een goede vzw betaamt, houdt ook De Paddock vzw een algemene ledenvergadering in het begin van het nieuwe jaar. Ze zal doorgaan in de maand februari (datum nog vast te leggen) en wel bij Extreme Kart te Herselt. Na de algemene ledenvergadering organiseren we dan de eerste Paddock Karting van het nieuwe jaar. Zonder sluikreclame te willen maken moet ik zeggen dat de baan in Herselt zeer goed is, dat de karts van een goede kwaliteit zijn, en dat de accomodatie uitstekend is. Ze beschikken er ook over een aparte vergaderzaal zodat we eerst op het gemak kunnen vergaderen, zonder iemand te storen, waarna we onze krachten kunnen meten op de kartbaan. Daarom ook vragen we nu al aan onze leden : wie gaat er zeker naar de vergadering komen, en wie gaat er meekarten? Details volgen uiteraard later, maar we willen nu al kunnen inschatten hoeveel mensen we gaan mogen verwelkomen...
[*]Kids Karting.

Elke zondagmorgen van 9 uur tot 14 uur organiseert JPR een karting voor kinderen van 6 tot 16 jaar. Enkele van onze kids hebben er al gebruik van gemaakt en telkens was iedereen vol lof over de organisatie en de manier waarop de kinderen begeleid worden. De kids rijden elk 5 sessies van een kwartier en daartussen worden er nog wat tips gegeven die de prestaties gevoelig verbeteren. Zo reed mijn zoon Wim de eerste sessie 75 seconden per ronde, en de 5e sessie stond er al 52 seconden per ronde op het bord. Van een prestatieverbetering gesproken!
Prijs van het gebeuren bedraagt 40 euro per kind, waarbij een uitgebreid ontbijtbuffet voor de ouders en/of begeleiders inbegrepen zit. Na de kids kunnen de papa's en de mama's dan ook nog eens laten zien wat ze kunnen. Het ligt in onze bedoeling van een Paddock Kids Karting te organiseren, zodat alle zoontjes, dochters, neefjes, nichtjes, en andere aanverwanten van Paddockers hun klein mannen samen op de baan kunnen zien racen. De datum van het gebeuren ligt nog niet vast, maar we mikken ergens op eind maart. Vakantieperiode is niet nodig gezien het om een zondagvoormiddag gaat. Ook hier zouden we graag weten hoeveel Paddockers en vooral hoeveel kinderen er interesse tonen voor dit evenement. Antwoorden dus aub!
[*]Merchandising in kleine maten.

We hebben vastgesteld dat er mensen zijn die buiten onze maten L, XL en XXL vallen wat de merchandising betreft. Daarom onze rondvraag : wie is er geïnteresseerd in merchandising M of zelfs S? Als er genoeg gegadigden zijn zullen we nog eens een reeks van 10 stuks M en S (en eventueel zelfs kindermaten, waarom niet) laten maken, zodat iedereen tenminste zijn gading vindt in ons Paddock-gamma. Ook hier weer : kandidaten gelieve u zo snel mogelijk kenbaar te maken, dan kunnen wij sneller op uw vraag ingaan.[/list=1]

Zo, dat was het zo'n beetje. Later op het jaar zullen we zeker nog meer informatie verstrekken over al deze evenementen, maar op dit moment is voor ons het allerbelangrijkste, te weten hoeveel mensen er aan elk evenement zullen deelnemen. En nu is het aan jullie!

Voor de voorzitter,

Guy Golsteyn aka Sennake,
Penningmeester.

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 01-12-2002 at 21:32.
Reply With Quote
Old 01-12-2002, 22:24
Anneke's Avatar
Anneke Anneke is offline
De Paddock Regular

als er M ekes komen wil ikke wel een fleece zenne want de L kes heb ik al eens gepast en die zijn te groot!!! dus als er M ekes komen sta ik te springen!!!
Reply With Quote
Old 01-12-2002, 23:03
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Aan de aandeelhoudersvergadering wil ik wel deelnemen! De karting normaal gezien ook eh aangezien dat baantje mij wel ligt

Ik zal mss eerst al beginnen met m'n lidgeld voor volgend jaar te betalen...

Last edited by Scapa; 01-12-2002 at 23:06.
Reply With Quote
Old 01-12-2002, 23:06
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -

Voor mij een fleece M.
Reply With Quote
Old 01-12-2002, 23:09
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Aan de aandeelhoudersvergadering wil ik wel deelnemen! De karting normaal gezien ook eh aangezien dat baantje mij wel ligt

Ik zal mss eerst al beginnen met m'n lidgeld voor volgend jaar te betalen...
en ik volg mijnen gangmaker ik zal er dus ook zeker zijn
Reply With Quote
Old 02-12-2002, 00:41
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Zet ons (Monique en mij )ook maar al op de lijst. Ledenvergaderingen zijn er om aanwezig te zijn, dus....

Voor de Kids-Karting is ook wel interesse meen ik. Ik heb hier thuis alvast 1 paar glunderende ogen gezien,....

Enne karten doen we nu toch al zowat elke week , dus dat zal in februari 2003ook nog wel lukken zeker.

Last edited by fordje; 03-12-2002 at 10:10.
Reply With Quote
Old 02-12-2002, 00:56
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Naar de ledenvergadering (en meer belangrijk: naar de karting ) kom ik normaal wel (als ik die dag niks anders te doen heb natuurlijk).
Op de 2 andere vragen moet ik negatief antwoorden (heb nog geen kinderen en ik heb zeker geen maat M of kleiner ).
Reply With Quote
Old 02-12-2002, 10:31
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Re: *** Aankondigingen voor 2003 !! ***

Quote:
Originally posted by Sennake
[*]Merchandising in kleine maten.

We hebben vastgesteld dat er mensen zijn die buiten onze maten L, XL en XXL vallen wat de merchandising betreft. Daarom onze rondvraag : wie is er geïnteresseerd in merchandising M of zelfs S? Als er genoeg gegadigden zijn zullen we nog eens een reeks van 10 stuks M en S (en eventueel zelfs kindermaten, waarom niet) laten maken, zodat iedereen tenminste zijn gading vindt in ons Paddock-gamma. Ook hier weer : kandidaten gelieve u zo snel mogelijk kenbaar te maken, dan kunnen wij sneller op uw vraag ingaan.[/list=1]

Ik had toch een fleece M besteld ? Nooit gehoord dat dat een probleem zou stellen.

Naar de ledenvergadering kom ik misschien ook wel (ps : waar ligt Herselt ?)
Old 02-12-2002, 11:07
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Ongeveer middenin de driehoek gevormd door
Heist op den Berg - Geel en Aarschot
Old 02-12-2002, 14:29
Roel Roel is offline
De Paddock Rookie

1 & 2 count me in
Reply With Quote
Old 02-12-2002, 18:05
Breezz's Avatar
Breezz Breezz is offline
De Paddock Rookie

Re: *** Aankondigingen voor 2003 !! ***

Quote:
Originally posted by Sennake
Elke zondagmorgen van 9 uur tot 14 uur organiseert JPR een karting voor kinderen van 6 tot 16 jaar.
Tot 16 of tot en met ?
Reply With Quote
Old 02-12-2002, 19:07
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Ik wil ook wel komen naar de vergadering, maar ik ga pas officieel bevestigen als ik mijn examenrooster heb, naar t schijnt beginnen wij rond de 27st januari met examens
Reply With Quote
Old 02-12-2002, 20:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

afhankelijk van tijdstip e.d. wil ik wel deelnemen aan de vergadering en kart-heat
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 02-12-2002, 23:04
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Re: Re: *** Aankondigingen voor 2003 !! ***

Quote:
Originally posted by Breezz
Tot 16 of tot en met ?
In de brochure van JPR staat letterlijk "van 6 tot 16".

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 03-12-2002, 11:03
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

1. Ledenvergadering in februari + karting zie ik helemaal zitten,
voor zover het niet op 28 februari is.
Hopelijk staan de wielen goed vastgeschroefd, mijn vrouw is er
daar al in gelukt een wieltje te verliezen

2. Kidskarting + ontbijtbuffet op een zondagochtend in maart
zie ik ook helemaal zitten en ik denk wel tussen de twee en
de vijf kids te kunnen optrommelen.
Kan je wel een beetje verduidelijken rond die 5 kwartieren,
rijden die kids in totaal elk 75 minuten? Die gaan dan nogal
armspieren kweken

3. Een fleece in de maat M zie ik eveneens helemaal zitten,
volgens mij konden er in die L op de Racingshow twee
jannekes.

Als dat ik het zie zitten.

jan

Last edited by Jan; 03-12-2002 at 11:05.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules