![]() |
|
|
|||
|
|||
En toen was er schumi 6
Michael heeft het toch weer voor mekaar.
![]() ![]() Montoya heeft weer eens laten zien dat hij top was. ![]() Mooie race van Coulthard, was dit nu zijn laatste in een Mc Laren of niet. ![]() Verstappen en Minardi sluiten een seizoen om snel te vergeten af zonder een Wk punt, dat zal voor volgend jaar ook wel bugettaire gevolgen hebben. Seizoen 2004 zal weer sterker Ferrari gekleurd zijn, met Sauber als 2 de team. Allé de wintermaanden mogen snel voorbij zijn. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Wa heeft Jempie misgedaan? T was zijn schuld nie dat de motor of versnellingsbak stuk gaan hé.
|
|
||||
|
||||
Re: En toen was er schumi 6
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Onuitgesproken gevolg: Alexandra en Stephanie Boden tijdens het Racing Festival in Francorchamps ???? |
|
||||
|
||||
Deze man heeft alles bereikt wat er te bereiken valt. Hij heeft op één na (pole-positions) alle records gebroken en heeft gedaan wat niemand mogelijk achtte: een zesde wereldtitel behalen.
Ik was er bij van "day one" en moet zeggen dat ik vandaag buitengewoon gelukkig ben. Voor mij is hij de allergrootste! Deze man schrijft geschiedenis. De vragen die nu bij mij opkomen zijn: Welke motivatie is er nu nog voor zowel Schumacher als voor Ferrari? Hoe pep je je op voor 2004? Waarom nog verderracen? (nu ja, Ferrari moet nu eenmaal verder hé) Ik zie hem niet graag vertrekken, maar ik vrees dat we hem in 2004 niet terugzien. Als hij beslist om te stoppen is hem dat dan ook van harte gegund.
|
||||
|
||||
![]() Last edited by Sennake; 12-10-2003 at 13:17. |
|
||||
|
||||
Niet alle records tibo.
Patrese (denk ik) heeft nog meer races achter zijn naam staan. Wat niet wegneemt dat wat deze man gepresteerd heeft uniek is en zichzelf tot een der allergrootsten heeft gekroond. Tot volgend jaar. Hopelijk rijdt hij dan nog mee. Want ook dit jaar had ferrari nog steeds het beste chassis. Herinner u maar aan de eerste races met de nieuwe auto => Ferrari nog steeds 1.2-2 sec per ronde sneller. Ben blij dat de kloof gedicht is, wat met het oog op volgend jaar het best doet geloven.
|
||||
|
||||
Toch mooi wat hij hier weeral doet. Maar hij is toch al niet meer zo uitbundig als de vorige jaren. Dus ik denk dat de motivatie al een beetje weg is.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik denk dat Patrese nog steeds dat record in handen heeft (256 dacht ik)
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Voor deze titel heeft hij wel moeten op zijn tenen staan, in tegenstelling tot andere exemplaren en ei zo na, had hij zich nog behoorlijk belachelijk gemaakt. Maar goed, 't is ook maar een mens. Ik had echt wel gelachen als beide Schums eraf waren gevlogen in die chicane. 't moet overigens al lang geleden zijn dat 3 teams zo dicht bij elkaar eindigen. Buiten voor Renault, viel er voor de anderen niet veel te rapen. En met 6 overwinningen heeft MS het wel verdiend. |
|
||||
|
||||
Ne welgemeende proficiat voor de Schumi. Ge moet t maar doen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|