![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
De officiële paddock auto
Ik dacht zo van: we moeten eigenlijk nen eigen auto hebben waar we mee kunnen uitpakken op meetings en dergeljke.
Ook om gewoon wat reclame te maken voor de paddock op allerlei manifestaties ten lande. Ik denk dat aan de volgende voorwaarden moet voldaan zijn om de auto lid te kunnen maken van de paddock. 1. Het moet een racewagen zijn. 2. Er moet een Belgische piloot of team mee geraced hebben. 3. De wagen moet een hitorische achtergrond hebben. 4. De wagen moet een internationaal palmares hebben. Nu denken jullie vast: Dat kan niet al die voorwaarden en dan toch maar 1 wagen. Maar ik heb de auto gevonden. Dit zijn de details: Merk: Ferrari Model: 412P Bouwjaar: 1966 Chassis No: 0850 Beschrijving: Ex-Ecurie Francorchamps. 1 van de 2 enige 412Ps gebouwd. ![]() ![]() ![]() ![]() Nu wil het toeval dat dit juweeltje ook echt te koop is. Alle mensen die willen meewerken (= financiel helpen) om deze wagen te kopen kunnen mij mailen. Oh ja, klein detail: de andere 412P is enkele jaren geleden verkocht voor de ronde ronde som van 10.000.000 $. Dus mailen he! Want alleen kan ik dit niet betalen zulle. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#2
|
||||
|
||||
Ik moet tot mijn grote spijt en nog grotere schaamte toegeven dat ik als race-fan met zo'n 30 jaar ervaring nog NOOIT een Ferrari 412P in het echt gezien heb, laat staan een 330P4
![]() ![]() ![]() Dus ik wil zeker een duit in het zakje doen, maar of mijn bijdrage zal volstaan? Is dat trouwens de Ferrari niet waarmee Willy Mairesse de 1000 Km van Spa gereden heeft? |
#3
|
||||
|
||||
Correct Sennake.
Volledige race historie van deze 412P: 1967/feb/4/5 dnf gearbox 24h Daytona Mairesse/"Beurlys" #33 1967/may/1 dnf 1000km Spa Mairesse/"Beurlys" #33 1967/oct/15 2nd 1000km Montlhery "Beurlys"/Bianchi #10 1968/feb/25 1st Condroz hill "Beurlys" #135 1968/mar/3 2nd Fleron hill "Beurlys" 1968/mar/24 1st de la Roche-Samree "Beurlys" #200 1968/may/12 2nd d'alle sur Semois "Beurlys" En ook ik heb nog nooit een 412P of 330 P3/4 in het echt gezien. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
welja, sennake en werner, jullie kennen mijn bijdrage van de vorige keer hé, it still counts
![]()
__________________
![]() |
#5
|
|||
|
|||
Straffen toebak : dien auto had toen, in 67, al een handenvrije gsm-kit. Op de foto hebben ze een wit pijltje gezet in de richting van de speakers. De vooruitgang van toen !!!!
|
#6
|
||||
|
||||
LOL.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
ni moeilijk dat er daar maar 2 van zijn, da stuur sta aan de verkeerde kant....
__________________
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|