![]() |
|
|
||||
|
||||
***World Series @ Zolder - Foto's 2005***
Op BTSpictures vinden jullie vanaf deze namiddag foto's online gezet vanuit het media-center op Zolder
Hier alvast een klein teasertje: Meer volgt dus straks op BTSpictures.be Greetz, The Unbreakable Last edited by Unbreakable; 30-04-2005 at 12:03. |
|
||||
|
||||
Je hoeft niet langer te wachten nu al 25 fotos van Qual 1 online met enkele van de ongemeen hevige crash...
WWW.BTSPICTURES.BE (dankzij www.renaudkuppens.be) ![]() ![]()
|
|||
|
|||
hier ook enkele van mij
![]() ![]()
|
|||
|
|||
een klein voorproefje:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
enkele van vandaag
![]() ![]() ![]() Grtz |
|
||||
|
||||
Hierbij mijn fototjes:
Na de eerste race werd de bolide van Toccacelo nog trimfantelijk binnengeduwd. De F1-demo van Franck Montagny. Het einde van Toccacelo's tweede race. De spin van Sarah Bovy in de Formule Renault 1.6. En de gevolgen... Binnenkort meer op mijn site. |
|
||||
|
||||
weer schoon foto's hier! Mijn zullen pas woensdag online staan denk.
Nicki_Mks, die foto van Montagny, is die vandaag getrokken? toen stond ik ook daar ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
Nicky Pastorelli was er dus, zoals ik al in het World Series-topic zei:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ondertussen staan ook onze foto's van de F1 Demo van Montagny, de FR2000 en FR1600 online.
Hier een teasertje van de 2000 Eurocup, net op tijd afgedrukt ![]() ![]() Meer foto's vind je op BTSpictures.be De foto's van de WS zelf en de Mégane Trophy zijn nog niet allemaal beschikbaar. Tot nu toe kunnen jullie enkel de foto's bekijken die we in Zolder live konden uploaden in samenwerking met renaudkuppens.be. Andere foto's volgen nog! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
@HHugo: die voorlaatste is wel een grappige foto
![]() Ondertussen staan ook onze WS foto's online met op het laatst foto's van de crash (zij het wel vanop het scherm) en de brokken achteraf: Morgen verschijnen ook nog foto's van de pitlane en de grid online. Nog eventjes geduld dus; foto's van de ws on track vind je vanaf nu al wel online op BTSpictures.be Greetz, The Unbreakable Last edited by Unbreakable; 03-05-2005 at 22:51. |
|
||||
|
||||
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|