De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-02-2005, 00:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Een nieuwe Belcar.com?

De url www.belcar.com is al gelinkt aan deze url http://www.giganet.nl/belcar/index.htm/

Ja ik zal mezelf niet zijn als ik wat met de url ga liggen spelen Toch al leuke dingetjes kunnen zien. Het mooiste nieuws van allemaal? Het wordt een echte nederlands limburgse site De site, http://www.motorsportsmediaservice.com/, is de nieuwe partner geworden van de Belcar. Al het goede komt uit het oosten

De meeste mooie subpagina-knop die ik heb kunnen ontdekken is "fanlinkslogo". Na zoveel jaar eindelijk eens de fans in het zonnetje

De "launch" van de nieuwe site, als ik goed tel, is voorzien op 2 maart a.s.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-02-2005, 00:36
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
De flash intro die ze gepland hebben is maar wat magertjes

Reply With Quote
Old 13-02-2005, 00:44
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Ik geef die mannen alle krediet.
Slechter dan voorheen kan het moeilijk worden.
Reply With Quote
Old 13-02-2005, 01:25
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular

Re: Een nieuwe Belcar.com?

Quote:
Originally posted by Mark
...De "launch" van de nieuwe site, als ik goed tel, is voorzien op 2 maart a.s.
setcountdown(2005,03,17,00,00,00)

Da's volgens mij 17 maart 2005 om middernacht
Ziet er al niet slecht uit voor de rest, als je verder dan die ene pagina gaat kijken
Old 13-02-2005, 10:00
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Ziet er zeker beter uit dan de vorige.

Mvg
Reply With Quote
Old 13-02-2005, 11:29
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Volgens mij is het wederom het zoveelste initiatief dat niets wordt met Belcar.com - Toen de site indertijd gelinkt werd aan autosport.be beloofde dat ook veel goed maar t is maar al die tijd een triestige bedoeling geweest.

Qua design ziet het er maar een mager beestje uit. Als je kijkt naar de andere designs van sites die die firma gemaakt heeft zal het niet super zijn.

Maar t allerbelangrijkste blijft natuurlijk dat er iemand zich bezig wil houden met die site qua inhoud dan want daar knelt altijd het schoentje voor de belcar site. Hoe fantastisch van design alles wel mag zijn als er niemand z'n schouders wil onderzetten of als gewoon de medewerking van de belcarorganisatie slecht is zal het een doodgeboren kindje worden die site.

Ik had persoonlijk liever gezien dat de belcarsite gelinkt was geweest geworden aan racingworld.be (toch wel de meest accurate belcar site - mag ook eens gezegd worden)
Reply With Quote
Old 13-02-2005, 12:13
Stefan Stefan is offline
De Paddock Regular

Over het algemeen genomen word er in Belgie te weinig aandacht besteedt aan een website, ik ga geen voorbeelden noemen maar als ik sites van een aantal teams/organisatoren en piloten bekijk dan ziet het er vaak belabberd uit. Een website is een visitekaartje, een belangrijk marketingstool waar je als coureur/team sponsoren mee kan binnenhalen en waar je als organisator het publiek mee kan prikkelen om het eens een keer live te komen bekijken.

Reply With Quote
Old 13-02-2005, 15:02
ikke's Avatar
ikke ikke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by JPMontoya

Ik had persoonlijk liever gezien dat de belcarsite gelinkt was geweest geworden aan racingworld.be (toch wel de meest accurate belcar site - mag ook eens gezegd worden)
ben ik 100% mee eens wat racingworld betreft, snap niet dat Zolder niemand in belgie heeftgevonden die dat werkje wil doen!
Old 13-02-2005, 16:18
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Dan zijn de Belcar teams ook niet meer verplicht dit jaar stickers van autosport.be op hun wagens te kleven.

Mvg
Reply With Quote
Old 13-02-2005, 16:33
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Achter de schermen zijn andere bezig met iets nieuws, maar dan onafhankelijk van Zolder. Een website maken is 1, hem voorzien van de juiste en up to date info is 2.
Het feit dat Zolder niet grijpt naar goede bestaande alternatieven is ook mij een raadsel al hangt aan alles wel een prijskaartje. Als dat het struikelblok is dan geef ik de sites gelijk dat ze het niet willen doen.

Wij zullen ook ons best doen om zoveel mogelijk info aan iedereen te bezorgen, maar wij maken een onderscheid. Je hebt nieuws-sites (racingworld - belcarworld - pitstop - autosport.be, enz...) die goed werk leveren. 25 keer hetzelfde doen heeft geen zin, daar hebben de mensen geen boodschap aan.
Wij gana trachten om info - klassementen enz.. te verzorgen waarbij we voor het nieuws gaan verwijzen naar de desbetreffende sites. Komt daar op korte termijn weeral zever over ivm. copyright dan zal het vlug gedaan zijn met nieuws.

En inderdaad, een goede up to date website is het visitekaartje van een bedrijf, vereniging, club. Raar dat ze daar ik Zolder niets aan doen om dat beter te doen, maar ook dat zal wel een gegronde rede hebben waarom niet.
Reply With Quote
Old 13-02-2005, 20:18
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:

Qua design ziet het er maar een mager beestje uit. Als je kijkt naar de andere designs van sites die die firma gemaakt heeft zal het niet super zijn.
Design? Dat is voor mij persoonlijk het minst belangrijke. Als de juiste content er maar op staat en vooral.........op tijd!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-02-2005, 21:08
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Design? Dat is voor mij persoonlijk het minst belangrijke. Als de juiste content er maar op staat en vooral.........op tijd!
Akkoord, vind ik ook maar een mooie afgewerkte site die dan ook nog is up to date is spreek meer aan. En niet vergeten dat voor de matige internetgebruiker een mooie site direct een surplus geeft.
Reply With Quote
Old 13-02-2005, 22:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Akkoord, vind ik ook maar een mooie afgewerkte site die dan ook nog is up to date is spreek meer aan. En niet vergeten dat voor de matige internetgebruiker een mooie site direct een surplus geeft.
Tuurlijk jij hebt ook een goed punt, goede content en een mooi jasje (geen haute couture ) zou uiteraard de beste oplossing zijn. Kijk, sites waar ik eerst een intro van 878 kb moet downloaden zijn te absurd voor woorden. Zodra ik iets van "flash" zie ga ik meteen op zoek naar de skip-intro knop. Heb een allergie voor dergelijke intro's.

M.b.t. de Belcar sites in het verleden

De sites uit '98, '99 en 2000 waren simpel maar werkten wel goed. Die sites staan overigens nog steeds online.

De flater van 2001 met Sport24 kun je de organisatie moeilijk verwijten. Als het bedrijf waarmee je zaken doet op de fles gaat of wordt ontbonden wegens een gebrek aan baten dan is dat pech hebben.

Waarom de samenwerking met autosport.be nooit tot volle bloei is gekomen weet ik niet. Zoiets zal wel van twee kanten komen.........of beter gezegd niet

2005? Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hopenlijk hebben we een hit in huis

Last edited by Mark; 13-02-2005 at 22:35.
Reply With Quote
Old 14-02-2005, 18:47
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
2005? Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hopenlijk hebben we een hit in huis
Volmondig akkoord met Mark en met zovele anderen. Laten we hopen dat er beterschap op komst is, zoals Mark het uitdrukt 'een hit'. Ik wens Peter Grijmans en zijn 'crew' dan ook enkel toe dat ze mogen slagen in hun opzet, nl: Belcar promoten.

M.b.t. de opmerkingen waarom er niet gekozen werd voor 'bestaande initiatieven', kan ik niet algemeen, doch enkel uit naam van Racingworld.be antwoorden: "Wij hebben gepraat met CZ/de Belcar organisatie, doch na het ontvangen van hun voorstel, hebben wij er voor gekozen om er niet dieper op in te gaan. Wij drukken echter de wens uit dat zowel voor CZ, de Belcar Organisatie en Peter Grijmans het opzet mag slagen en wensen hen welgemeend zeer veel succes toe. Wij zullen dan ook niet nalaten om hen te steunen wanneer we ons steentje kunnen bijdragen"

Last edited by Mistery; 14-02-2005 at 18:52.
Reply With Quote
Old 14-02-2005, 18:59
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Idem van deze kant uit
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules