![]() |
|
|
||||
|
||||
ERAN RACING 12 augustus
Onze volgende circuitdag vind plaats op 12 augustus.
we hebben mooi weer gereserveerd ![]() Verder zijn we een bestand aan het maken van als onze circuitgebruikers. Zouden de eran rijdens die dit lezen op de paddock mij een mailtje kunnen sturen zodat ik wat meer e-mail adressen kan bijeenkrijgen. Gewone postadressen heb ik van vrijwel iedereen maar via e-mail gaat alles wat sneller en kunnen we in de toekomst iedereen extra up-to-date houden. e-mail adres en naam sturen naar andy@eranracing.be See you in Zolder
|
||||
|
||||
Ik zal er deze keer niet zijn tenzij 't in Bretagne snertweer is . Serge is ook nog op verlof dan .
|
|
||||
|
||||
In Bretagne zal het hard regenen, zal ik voor zorgen
![]()
|
||||
|
||||
Yes! Net gehoord dat ik 12 augustus er ook bij kan zijn!
![]() Ik hoop alleen maar dat ik tegen dan een beetje bekomen ga zijn van't weekend van daarvoor. Dan neem ik deel aan "Les 24 heures d'Olen" ![]() In alle geval: tot dan! ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
wij zijn er (hopelijk) wel bij.
Eens serieus sleutelen aan de set-up van de 155. @ andy : toffe kar die Skyline !!! allez, voor japcrap toch ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ga er ook wsl ook zijn ... met de Evo want ik heb dan nog verlof
![]() tot dan ! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
De 205 gaat zeer goed dus ben ik ook weer van de party!
groet Jeroen
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Bij goed weer haal ik de MX-5 terug van stal.
|
||||
|
||||
Besten,
Als de brain-damage hersteld is, dan zullen we er zeker bij zijn met de Mini. Race-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Yes ! Jap-crap !
My Euro-crap ! Dwars gooien . . . al die ' crap ' ! Wanneer krijgen we ' Foster ' stickers ? Om te plakken op al die drift-crap ! Santé ! |
|
|||
|
|||
Ik zal ook proberen van de partij te zijn. Alles nog eens vastleggen op gevoelige plaat. Driften op foto's leggen gaat redelijk goed!
Mvg |
|
||||
|
||||
Amai, iedereen staat weer op springen om de baan weer op te kunnen!
![]() Quote:
![]() Zou je het zien zitten om van mijn rondjes ook wat opnames te maken? Welk materiaal gebruik je trouwens op circuit? P.S. Voor diegenen die ik foto's beloofd heb: ze komen eraan! De laatste keer heb ik jullie niet gezien. ![]()
|
|