![]() |
|
|
||||
|
||||
Uddeholm Swedish Rally 2006
En we zijn vertrokken voor de 2e ronde in het WRC:
De stand na 2 proeven: 1 M. GRÖNHOLM24:46.6 2 S. LOEB+9.0 3 M. HIRVONEN+26.6 4 M. EKSTRÖM+34.2 5 C. ATKINSON+35.9 6 G. GALLI+36.3 7 D. CARLSSON+38.8 8 K. SOHLBERG+39.4 9 M. STOHL+40.2 10 T. RÅDSTRÖM+40.5 Geen goede start voor Petter in z'n subaru wegens problemen met de voorste aandrijfas. Hopelijk krijgen ze het probleem opgelost in het servicepark. 26 P. SOLBERG +2:46.7 |
|
||||
|
||||
Ziet er al goed uit voor mijn prono
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Stand na 4 van de 6 Proeven op dag 1:
1 M. GRÖNHOLM 49:53.2 2 S. LOEB +1.6 3 M. HIRVONEN +23.2 4 G. GALLI +28.7 5 D. CARLSSON +36.7 6 M. EKSTRÖM +43.0 7 J. TUOHINO +55.8 8 K. SOHLBERG +56.7 9 M. STOHL +57.3 10 H. SOLBERG +1:00.1 Nog meer problemen voor Petter Solberg, dit keer wegens een versnellingsbak die steeds terug in neutraal sprong. __________________ Last edited by Infinity_MC; 03-02-2006 at 16:00. |
|
||||
|
||||
een "head-on fight" tussen Gronholm en Loeb.
![]() ![]() Last edited by Guido; 03-02-2006 at 17:32. |
|
|||
|
|||
Ik kijk er al naar uit om straks de beelden te zien !
|
|
||||
|
||||
loeb is nu wel weer goed op dreef.. maar echt zo veel beter dan gronholm is het niet.. telkens minder dan een seconde.. !!!
als loeb duie 10s straftijd nu niet had gekregen stond hij maar op 0.2s van Gronholm ! de eerste 5 na SS6 1 Gronholm 2 Loeb + 10.2 3 Galli +57.5 4 Carlsson +1.03.0 5 Ekstrom +1.22.4 de mitsu's doen het precies ook niet slecht.. als ze kunnen volhouden teminste anders gaat meschien wel ekstrom met een 3de plek lopen.. maar daar is het nu nog te vroeg voor.. ik ben benieuwd naar de uitslag op zondag |
|
||||
|
||||
Helaas (voor Hirvonen en mijn prono) heeft de deugdelijkheid van Ford niet lang stand gehouden
![]() Maar een mooie en spannende rally tot dusver !!
|
|||
|
|||
hirvonen
hirvonen is een beetje te wild
![]() |
|
||||
|
||||
Chapeau voor Solberg en Menkerud
![]() Overkop gaan, kilo's sneeuw in de wagen, gebarsten vooruit die Menkerud eruit trapt, en dan bij temperaturen van -20°C de stage uitrijden ![]()
|
||||
|
||||
Wat mij ook bijzonder kan boeien is dat gevecht voor de derde plaats tussen Galli en Carlsson. Galli begint zeer mooie resulaten neer te zetten op alle soorten ondergrond. Op voorwaarde dat hij competitief materiaal blijft krijgen zou die Galli nog wel eens een lastige klant kunnen worden voor de zogezegde gevestigde waarden.
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Want soms gaat em er hard af. Al is zijne rijstijl wel mooi !!! Ik zie hem heel graag rijden. |
|
|||
|
|||
suzuki
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|