![]() |
|
|
||||
|
||||
Le Mans 24h: tips please!
Nu ik niet langer examens dien af te leggen in juni ben ik dus van plan eindelijk Le Mans aan te doen en dit bij de 24h. Iemand tips mbt tickets, campings/ huur van een mobilhome, hotels,... We waren aan het denken om woensdagavond ofzo te vertrekken.
Alvast bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Nog niet 100% zeker. Indien er genoeg intresse is +/- 20 personen gaat de reis ook dit jaar door. |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Ik ben vorig jaar met een mobilhome naar Le Mans geweest. De prijs was een kleine 500 € voor een week. Het entree ticket was 59 € en dan hadden we nog een ticket voor de tribune boven de pitboxen, dat was 60 €. We zaten met de mobilhome op camping beausejour, dat was nog eens 40 €.
Het is zeker de moeite om eens mee te maken, zowel de race als de sfeer op de campings als in de dorpjes, echt uniek. Ik ga zeker nog weergaan, maar spijtig genoeg niet dit jaar. |
|
||||
|
||||
Welke campings zijn aan te raden (zijn er met electriciteit, water?). Waar best tickets bestellen?
|
|
||||
|
||||
Veel praktische info hier: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=9693
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Hmmz, misschien best voor 2007 beginnen plannen dus ;-)
Met een mobilhome op een parking is geen probleem? Aangezien er toch geen douches en electriciteit op de campings zijn is er dus amper verschil tussen beide? Genoeg water meenemen, generator en het is in orde. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wat je zeker ook niet mag vergeten is een zwembad en een opblaaskrokodil!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
En de foto staat in het archief hoor. Denk dat vele Paddockers deze op hun pc hebben staan net zoals mij
![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Pascal staat links op de foto en ik rechts
|
|