![]() |
|
|
||||
|
||||
Nieuwe foto's van de Ferrari F60
Het gaat om foto's van het prototype.
Die lichten worden wel anders op de definitieve versie. Dit is gewoon camouflage. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Meesterlijk gacamoufleerd!
Als ge goe kijkt, ziet ge dat die zwarte platen bovenop de carrosserie geplaatst zijn. In principe is dan ook nog geen enkele definitieve lijn te zien. Tzal waarschijnlijk duren tot de definiteive onthulling om de wagen volledig te zien. Gokje: Genève 2002? |
|
||||
|
||||
Mogelijk. Maar ik weet het niet.
Ik weet wel dat de eerste exemplaren aan hun eigenaars geleverd worden begin 2003. |
|
||||
|
||||
He werner, je mag gerust zeggen dat je dat van mij weet. Ik heb je toch de opdrachtbevestiging laten zien van mijn bestelling
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ah. OK dan. Ik dacht dat ik dat stil moest houden.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dit is niet de eerste keer dat een Ferrari in de fik gaat. Niet waar mannen. Denk maar aan onze wandeling op het circuit van Francorchamps. Toen waren we er live bij.
C U |
|
||||
|
||||
U zegt het.
![]() Ik ga toch eens nadenken voor ik een Ferrari koop. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|