![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik zal later als ik wat meer tijd heb wel komen zagen over waarom ze mij in Zolder nooit meer op een betalende meeting gaan zien en zo, maar belangrijke dingen eerst: weet iemand hoe het met de twee omvergereden Marshals is?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
only slight injuries, staat op site van Renault Sport
kan wel zijn, want ik stond er met mijn neus op (was juist gearriveerd), en ze stonden alletwee vrij snel weer recht, alleen dien ene was wa aan het manken en mij zien ze wel terug. ja er was veel volk, maar er waren ook nog rustige plaatsen, en ik had overal vrij goed zicht op de baan. alleen spijtig dat er maar 1 manier is om van paddock naar tribune te gaan.
|
||||
|
||||
Ik heb de schuiver live gezien, die marshalls zijn daar goed vanaf gekomen. Fout van Parente, de gele vlag was al lang genoeg uit. Toch is hij te snel aangekomen, en is met blokkerende remmen de zandbak in gespint.
Het was mijn eerste keer sinds lange tijd in Zolder, en ik weet weer waarom. Als amateurfotograaf zonder speciale pasjes kunt ge daar niks, NIKS gaan doen. Overal hoge draad of ver van het circuit. Of ge moet brutaal zijn en ergens binnenglippen. Ik heb mij geamuseerd hoor, maar mij zien ze daar nimeer snel terug |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik heb een andere marshal horen praten over een pijnlijke knie en een opgezwollen voet
|
|
|||
|
|||
Eén van de Marshalls was een bekende Paddocker.
Hij maakt het goed. Een beetje last van de knie en de twee enkels. In het begin last van de knie en rechter enkel. Later op de dag opnieuw richting REA gegaan voor verzorging van zijn linkerenkel. Gelukkig maakt hij het goed. De piloot in kwestie was heel blij om de Marshall terug te zien. Hij is de piloot gaan opzoeken aan de boxen. Nu zijn er weer twee nieuwe 'vrienden' ontstaan. De volgende keer in Spa-Francorchamps hebben ze al afgesproken. De hardst gekwetste mag blij zijn dat de tweede wagen de eerste wagen nog geraakt heeft, anders was de snelheid een stukje hoger geweest, met misschien ergere gevolgen. Ook wil ik langst deze weg de tweede Marshall bedanken. Dit omdat hij de hardst gekwetste nog aan de kant heeft kunnen trekken, dit kon niet ontkomen dat ze toch gekwetst zijn maar heeft misschien wel erger kunnen verkomen. Op de foto's kunnen we spreken van een flying marshall. Eerst Mark vorig jaar die gewoon voor de "lol" over de vangrail duikt, als ik me niet vergis, en dit jaar hebben we ook weeral iemand. Hij kan er gelukkig al mee lachen. Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Marshals omver gereden?
Ik heb mij laten vertellen dat er bij een incident in de Villeneuve chicane een aantal marshals een tikje hebben meegekregen, toen zij met een auto bezig waren en er een volgende auto aan kwam. Ik schrijf het wat luchtig, maar toch geen leuk bericht, zoals het bij mij binnen kwam. Wat is er echt gebeurd? Zijn er gekwetsten? Rijdersfout? Marshalsfout? Waren de vlaggen uit?
Wat is er gebeurd?
|
|||
|
|||
Hier zijn we al een tijdje over bezig geweest.
Hier: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11575 Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by ICEMAN; 02-05-2006 at 22:50. |
|
|||
|
|||
Is je ij toets defect?