De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 30-04-2006, 21:38
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Ik zal later als ik wat meer tijd heb wel komen zagen over waarom ze mij in Zolder nooit meer op een betalende meeting gaan zien en zo, maar belangrijke dingen eerst: weet iemand hoe het met de twee omvergereden Marshals is?
Reply With Quote
Old 30-04-2006, 21:46
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
weet iemand hoe het met de twee omvergereden Marshals is?
Alleen wat kneuzingen en schaafwonden als mijn informatie up-to date is Over de oorzaak e.d doe ik geen verdere uitspraken.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 30-04-2006, 21:48
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

only slight injuries, staat op site van Renault Sport
kan wel zijn, want ik stond er met mijn neus op (was juist gearriveerd), en ze stonden alletwee vrij snel weer recht, alleen dien ene was wa aan het manken

en mij zien ze wel terug. ja er was veel volk, maar er waren ook nog rustige plaatsen, en ik had overal vrij goed zicht op de baan. alleen spijtig dat er maar 1 manier is om van paddock naar tribune te gaan.
Old 30-04-2006, 22:00
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

Ik heb de schuiver live gezien, die marshalls zijn daar goed vanaf gekomen. Fout van Parente, de gele vlag was al lang genoeg uit. Toch is hij te snel aangekomen, en is met blokkerende remmen de zandbak in gespint.

Het was mijn eerste keer sinds lange tijd in Zolder, en ik weet weer waarom. Als amateurfotograaf zonder speciale pasjes kunt ge daar niks, NIKS gaan doen. Overal hoge draad of ver van het circuit. Of ge moet brutaal zijn en ergens binnenglippen. Ik heb mij geamuseerd hoor, maar mij zien ze daar nimeer snel terug
Reply With Quote
Old 30-04-2006, 22:23
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Ik zal later als ik wat meer tijd heb wel komen zagen over waarom ze mij in Zolder nooit meer op een betalende meeting gaan zien en zo, maar belangrijke dingen eerst: weet iemand hoe het met de twee omvergereden Marshals is?
Het laatste wat ik heb gehoord maken ze het goed, één van de twee heeft 'slechts' een paar keuzingen, maar dat is eigenlijk al erg genoeg.

http://www.auto-sport.nu
Reply With Quote
Old 30-04-2006, 22:27
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

ik heb een andere marshal horen praten over een pijnlijke knie en een opgezwollen voet
Reply With Quote
Old 30-04-2006, 22:44
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Eén van de Marshalls was een bekende Paddocker.

Hij maakt het goed. Een beetje last van de knie en de twee enkels. In het begin last van de knie en rechter enkel. Later op de dag opnieuw richting REA gegaan voor verzorging van zijn linkerenkel.

Gelukkig maakt hij het goed.

De piloot in kwestie was heel blij om de Marshall terug te zien. Hij is de piloot gaan opzoeken aan de boxen. Nu zijn er weer twee nieuwe 'vrienden' ontstaan. De volgende keer in Spa-Francorchamps hebben ze al afgesproken.

De hardst gekwetste mag blij zijn dat de tweede wagen de eerste wagen nog geraakt heeft, anders was de snelheid een stukje hoger geweest, met misschien ergere gevolgen.

Ook wil ik langst deze weg de tweede Marshall bedanken. Dit omdat hij de hardst gekwetste nog aan de kant heeft kunnen trekken, dit kon niet ontkomen dat ze toch gekwetst zijn maar heeft misschien wel erger kunnen verkomen.

Op de foto's kunnen we spreken van een flying marshall. Eerst Mark vorig jaar die gewoon voor de "lol" over de vangrail duikt, als ik me niet vergis, en dit jaar hebben we ook weeral iemand. Hij kan er gelukkig al mee lachen.

Mvg...
Reply With Quote
Old 30-04-2006, 23:45
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Yannick R
Ik was er ook net toen ik al die FR3.5's zag spinnen in de Villeneuve, toch enkele rode vlag situaties op korte tijd na elkaar.
Dan ook die 2 wagens op elkaar zien vliegen.

En wat was dat bij de 2e Megane race? Die ene van Racing For Belgium heeft gewonnen, maar er was zo'n blauwe Megane met nr. 28 die daar wel van in het midden van het pak helemaal naar voor reed, heel knap . Had die een penalty ofzo gekregen? Of zat die een ronde achter?
Ik denk dat de organisatie / wedstrijdleiding maar is een hartig woordje moet gaan praten met de rijders van de World Series, aangezien veel rijders gewoon 'lak' hebben aan de vlag 'codes' de gele vlaggen worden niet gerespecteerd dat resulteert in grote gevaren voor de Officials die langs de baan staan, wat ik daarom ook wil zeggen is dat je man 'dekking' heel belangrijk is, nu wil ik niet zeggen dat dat hier niet gebeurt is want ik heb de hele situatie niet gezien, maar wat ik wel heb gezien is dat er gewoon geel werd 'gezwaaid' en dat moeten de rijders hebben kunnen zien.

Reply With Quote
Old 30-04-2006, 23:51
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Steve
Wat is er dan juist gebeurt want ik was er zondag niet bij...?
de qualifying was door het weer in 2 groepen gesplits, even nummers en oneven nummers. bij de start voor Groep B ging één van de Red Bull-wagens van de baan in de Villeneuve in zijn outlap (ging rechtdoor en bleef steken, hij was trouwens als eerste de baan op, de mens zal gehaast geweest zijn). Marshalls zijn er naartoe gegaan, met de kraan bij, maar wilden toch proberen om de wagen uit de zandbak te duwen. ondertussen worden overal gele vlaggen gezwaaid, er passeren een stuk of 7 wagens. dan is Parente afgekomen, heeft ook de bocht gemist, en is op de RB-wagen geknald, waar dus die marshalls mee bezig waren.
Old 01-05-2006, 12:16
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel
de qualifying was door het weer in 2 groepen gesplits, even nummers en oneven nummers. bij de start voor Groep B ging één van de Red Bull-wagens van de baan in de Villeneuve in zijn outlap (ging rechtdoor en bleef steken, hij was trouwens als eerste de baan op, de mens zal gehaast geweest zijn). Marshalls zijn er naartoe gegaan, met de kraan bij, maar wilden toch proberen om de wagen uit de zandbak te duwen. ondertussen worden overal gele vlaggen gezwaaid, er passeren een stuk of 7 wagens. dan is Parente afgekomen, heeft ook de bocht gemist, en is op de RB-wagen geknald, waar dus die marshalls mee bezig waren.
Bedankt voor de uitleg!
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 01:00
Frank 490's Avatar
Frank 490 Frank 490 is offline
De Paddock Rookie

Marshals omver gereden?

Ik heb mij laten vertellen dat er bij een incident in de Villeneuve chicane een aantal marshals een tikje hebben meegekregen, toen zij met een auto bezig waren en er een volgende auto aan kwam. Ik schrijf het wat luchtig, maar toch geen leuk bericht, zoals het bij mij binnen kwam. Wat is er echt gebeurd? Zijn er gekwetsten? Rijdersfout? Marshalsfout? Waren de vlaggen uit?

Wat is er gebeurd?
Old 02-05-2006, 09:48
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Hier zijn we al een tijdje over bezig geweest.

Hier: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11575

Mvg...
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 19:31
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by JV1
Ik denk dat de organisatie / wedstrijdleiding maar is een hartig woordje moet gaan praten met de rijders van de World Series, aangezien veel rijders gewoon 'lak' hebben aan de vlag 'codes' de gele vlaggen worden niet gerespecteerd dat resulteert in grote gevaren voor de Officials die langs de baan staan, wat ik daarom ook wil zeggen is dat je man 'dekking' heel belangrijk is, nu wil ik niet zeggen dat dat hier niet gebeurt is want ik heb de hele situatie niet gezien, maar wat ik wel heb gezien is dat er gewoon geel werd 'gezwaaid' en dat moeten de rijders hebben kunnen zien.
Ik wil hier op reageren. Iedereen steekt de schuld op Alvare Parente. Ik heb met hem gesproken om zyn versie te horen van myn ongeval samen met myn collega. Hy vertelde my dat hy de gele vlag wel degelyk had gezien, remde veel vroeger als normaal maar blokkeerde daardoor zen banden. Wagen brak uit & er was geen houden meer aan. Parente heeft zich wel 100 x geëxcuseerd. Hy was er helemaal onderste boven van. We hebben een mooi aandenken gekregen omdat alles goe af is gelopen.

Last edited by ICEMAN; 02-05-2006 at 22:50.
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 19:39
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Is je ij toets defect?
Reply With Quote
Old 02-05-2006, 19:58
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by ICEMAN
Ik wil hier op reageren. Iedereen steekt de schuld op Alvare Parente. Ik heb met hem gesproken om zyn versie te horen van myn ongevaal samen met myn collega. Hy vertelde my dat hy de gele vlag wel degelyk had gezien, remde veel vroeger als normaal maar blokkeerde daardoor zen banden. Wagen brak uit & er was geen houden meer aan. Parente heeft zich wel 100 x geëxcuseerd. Hy was er helemaal onderste boven van. We hebben een mooi aandenken gekregen omdat alles goe af is gelopen.
Oke dat is duideljk allemaal, gaat het verder goed met je, ik ben namelijk wel erg geschrokken! (en meerdere met mij denk ik)

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules