![]() |
|
|
||||
|
||||
*** A1 GP @ Zandvoort 1-10-2006 - de foto's ***
Afgelopen zondag was ik terplaatse bij het Nederlands volksfeest in de Zandvoortse duinen tijdens de A1 GP wat meteen een schot in de roos bleek te zijn. Op BTSpictures.be staan sinds gisteren een 40tal pics, vooral van paddock, pits, girls en sfeer. On-track foto's heb ik niet, het was net een beetje te druk...
Straks post ik nog een klein verslagje van men A1 GP dagje, hieronder alvast enkele thaesers: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() More @ BTSpictures.be. Last edited by Mr.Dallara; 03-10-2006 at 17:51. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook enkele foto's van de A1 GP, hieronder de selectie van de beste :
De sfeer was enorm, zeker wanneer de oranje auto op een bepaald moment als leider passeerde. De hoofdrace was droog gestart, toen het begon te regenen ging iedereen druk op zoek naar geschikt rubber. Drie heel bekende mensen, wie herkent ze alledrie ? Een iets minder bekende figuur links van Mikke Van Hool, wie herkent deze kampioen ?
|
||||
|
||||
Quote:
Dani trouwens van dichtbij kunnen aanschouwen als guest bij team Canada, was wel de moeite! Verder ook nog Balkeneinde voor men neus zien passeren. Knappe foto's DamonHill! Als je nog foto's hebt, laat ze maar komen! Jij was ongetwijfeld meer dan één dag in Zandvoort? |
|
|||
|
|||
links Alan Jones ? rechts Brusco of zoiets ?
|
|
||||
|
||||
Links: Alan Jones
Midden: Dani Minogue Rechts: Ryan Briscoe
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Iemand al een idee van de persoon links ? :-) Hij versloeg ooit ene Jenson Button ... @ Mr. Dallara Ik was inderdaad het hele weekend in Zandvoort, met Astromega, het support-team van Team China. Een hele leuke ervaring, volgend jaar ga ik zeker terug. ![]() Ik heb toch zo'n 200 fotos genomen, maar de meeste zijn uiteraard van Team China.
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Hij is de Britse F3 kampioen van 1999, jammer genoeg is het enige wat de meesten is bijgebleven van dat kampioenschap dat jaar de 2e plaats van Jenson Button. Hij zei me dat hij momenteel testpiloot is bij Panoz, en hij was op de A1 GP aanwezig als adviseur voor onze Chinese piloot. Een toffe gast, jammer dat zijn carrière, in tegenstelling tot die van Button, niet richting F1 is gegaan.
|
||||
|
||||
Nog meer foto's uit Zandvoort.
j o h a n > 1: ![]() 2: ![]() 3: ![]() 4: ![]() 5: ![]() 6: ![]() 7: ![]() 8: ![]() En dit was er ook nog... :wink: 9: ![]() 10: ![]()
|
||||
|
||||
Mooie slide die 6de
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Even later ging ook Pakistan nog achterstevoren voor mijn neus. Alleen toen was ik net mijn CF-kaartjes aan het leegtrekken. Als er geen vangrail had gestaan had ie me omver gekegeld.
|
|