![]() |
|
|
||||
|
||||
[FIA GT] Round 1 Silverstone
Nu de eerste race van het FIA GT kampioenschap stilaan dichter bij komt worden de guest's al bekend gemaakt. Na Cirtek dat een Aston Martin DBR9 inzet voor Bouchut en Brabham, zal LNT een Panos Esperantes voor Lawrence Tomlinson and Richard Dean inzetten in de GT2 klasse.
Bron: http://www.project-lemans.de/ Het is ook mogelijk dat we Red Racing met hun Lister Storm aan de start zullen zien verschijnen, zij willen echter aan de 5 Europese manches deelnemen. Ze zoeken echter nog piloten. Bron: http://www.redracinggt.com/ |
|
||||
|
||||
Nissan komt ook met de 350Z
![]() En Racingbox ging de Maserati toch inzetten in de Europese manches dus die verwacht ik ook |
|
|||
|
|||
Tijdens de FIA GT Launch te Dijon heb ik vernomen dat Aston Martin met het fabrieksteam zou afzakken naar Silverstone.
Dit dan wel met één wagen! Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
(thx Corvetteboy voor de info ![]() Last edited by Viper GTS-R***; 15-04-2006 at 14:37. |
|
|||
|
|||
Hier zou ik niet op kunnen antwoorden.
Misschien zit er een nieuwe kans voor Marc Goossens in é ![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Viper GTS-R***; 15-04-2006 at 14:37. |
|
||||
|
||||
Hopelijk rijden ze nog andere races dit jaar
![]() |
|
|||
|
|||
Hopelijk Peter Kox
![]() |
|
|||
|
|||
de kans is vrij klein dat goossens daar gaat rijden met de aston.
tijdens de 24 uur van spa werd de wagen gesponsord door Body Coach en dat WAS ook een sponsor van Goossens. Niettemin hoop ik ook op Goossens maar ik betwijfel het. ik denk ook dat Prodrive terug komt naar Spa voor de 24 uur. Volgens mij willen ze die toch ook eens winnen nadat ze vorig jaar bedroevend 6de werden. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik zou niet weten waarom Prodrive weer mee zou willen doen aan de 24u; ze hebben BMS nu als officieel "fabrieks"team (staat ook ingeschreven als 'Aston Martin Racing BMS'), waarom zouden ze die voor de voeten gaan rijden en mogelijk kampioenschapspunten wegsnoepen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
BMW Motorsport dat met hun M3 GTR's in 2004 meereed waarvan 1 uitviel en de andere 6de werd. Toen ze na de race aan Mario Theisen vroegen: zien we de BMW's volgend jaar terug? Antwoorde hij: 'We zijn nog niet van plan de BMW's in het museeum te zetten hoor'. Velen dachten dat ze dus gingen terugkomen maar was ook verkeerd gedacht hé... Alleen 24H Nurburgring 2005 en daar stopte het verhaal. Wel spijtig want het waren prachtwagens. ----BTW Spa24u nieuws is hier of the pic.....----- Last edited by Viper GTS-R***; 15-04-2006 at 23:28. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat we eerder een paar "officiële Aston Martin piloten" op de BMS auto zullen zien tijdens de 24h.
|
|
||||
|
||||
De officiële wagens kunnen wel geen punten pakken dus wie weet laten ze een derde wagen inzetten door de BMS voor Prodrive of iets in die aard.
Aston Martin in Silverstone? NJET! kijk maar op www.fiagt.com/results.php?event=1&season=2006 |
|
||||
|
||||
BMS schijnt al een 3e DBR9 te hebben of die binnenkort te krijgen, en de geruchten gaan dat die later in't seizoen ook ingezet gaat worden in het FIAGT, voor Malucelli e.a.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|