![]() |
|
|
||||
|
||||
first post
vwala!!
Het heeft me bloed zweet en tranen gekost, maar het nieuwe forum is online!!! Ik hoop dat het jullie bevalt!!! effie een paar mededelingen!! - heb geen rekening gehouden met de vraag om het forum in het britse racing green te doen ==> reden: te slecht leesbaar, kheb het echt uitgetest, en het board was echt onoverzichtelijk!! - verder nog een bedanking aan de_jos voor het maken van het logo!! thx doewd!! - Normaal had het forum 6 uur vroeger online geweest, door een registratie-probleem dat ik op het laatste moment ontdekt heb, was ik genoodzaakt om de opening alsnog op het laatste nippertje uit te stellen!!! -opmerkingen mogen in het "vraag aan admin-forum" greettzzzzzz airco |
|
||||
|
||||
WIIEHAAAAAA !!!
THIS SEEMS FAAAASSSTTTT !!!!!!!!!!!!
ThnX aircooooooooooooooooo
|
||||
|
||||
np dude
|
||||
|
||||
ziet er goe uit airco, thx
|
|
||||
|
||||
Nu moeten de overige paddockers zich nog ff registreren en dan kunnen we beginnen met onze grote reclamecampagne. Een paar bannerkes maken ofzo en op enkele drukbezochte sites proberen te plaatsen. In ieder geval, de paddock moet groter worden.
|
||||
|
||||
heb gezien dat Mario al een paar posts gedaan heeft op de oude paddock vandaag, snap nie goe waarom hij hier nog niet geregistreerd is. Wou misschien nog op een aantal zaken daar reageren.
|
|
||||
|
||||
![]()
Bang - E - Lijk!
En we zijn opnieuw vertrokken! ![]() |
|
||||
|
||||
Super gast.
dit ruled echt hé. Merci airco merci airco merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii BTW => uwe sig ruled ![]()
|
||||
|
||||
![]()
kzen der ook geraakt si
wel ambetant dta we weeral moeten registreren, hopelijk is et nu goe voor een tijdje ![]() voor de rest vind ik et ewa 'witjes' |
|
||||
|
||||
![]()
en direct da geplaatst...NICE!
|
|
||||
|
||||
![]()
sry voor 3keers zo snel na elkaar te posten, mor keb gezien dat er zelf een soort 'flood'prtection opzit
ge kutn maar 1post per 30sec doen...nie da da veel helpt, morkom ![]() |
|
||||
|
||||
sry, verkeerd gepost
|
|
||||
|
||||
Nieuw forum ; I don't quite understand leg is uit ? opnieuw registreren waar ?
|
||||
|
||||
Quote:
das wle een jaar geleden gepost eh ![]() |
|
||||
|
||||
sorry had niet naar de data gekeken ; vond het al zo raar
|