![]() |
|
|
|||
|
|||
*** WS by Renault Zolder - de foto's ***
Enkele van mijn foto's van deze namiddag:
![]() ![]() ![]() ![]() Meer op www.auto-sport.nu/foto => Belgian Events => World Series by Renault - Circuit Zolder - Wednesday (Direct link: http://www.auto-sport.nu/foto/thumbnails.php?album=105) Commentaar is welkom! Mvg... |
|
||||
|
||||
nice! Wie staat waar in de paddock?
|
|||
|
|||
Mégane Trophy => Paddock 6 (aan de Rea)
Formula 3.5 => pitboxen Formula 2.0 => Paddock 0 (onderaan) Formula 1.6 => weet ik niet. Geen één team gezien. Paddock één is voor Renault Sport VIP launch etc. Paddock 2 en 3 voor tenten en de Formule One Renault Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik keek er ook serieus tegenop om continu over en weer te moeten lopen voor de 1,6-liters. Het ergst is nog niet het stappen. Het ergste is al dat volk en de hitte erbij (tenminste als het warm wordt). |
|
|||
|
|||
Jullie hebben geluk. Ze voorspellen voor zondag VEEL regen dus ik voorspel WEINIG volk
![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ja, als ge ziet hoe smal de paddock er nu bijligt. Het zal nog lachen worden... :s
|
|
||||
|
||||
Quote:
Greets, Dr. Jozz ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet één ding: ik ga mij met mijn kampeerstoelke, paraplu en pintje aan de Chicane nestelen en daar niet uitkomen! En daarna gaan uitdruppen in de Wheels. ![]() |
|
|||
|
|||
In 2003 is het pas in de loop van de dag beginnen regenen, als ik me niet vergis was dit net voor de Belcar race.
Ze voorspellen zondag de hele dag regen. Dus vanaf 's morgens al dus dit kan een gorte rol gaan spelen. Want de mannen willen misschien wel gaan maar de vrouwen, ik zeg niet elke vrouw, hun haar mag niet nat worden ![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|