![]() |
|
|
||||
|
||||
[DTM 2006] Round 4 - Brands Hatch
zoals al vermeld was op het forum, jeroen bleekemolen neemt de plaats van tielemans in.
verder rijdt Margaritis met een speciaale livery op zijn benz ![]() volgens mij wordt het wel een mooie race.. zo'n kort circut moet wel voor spektakel zorgen ! |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Kwalificatie zal enorm belangrijk zijn. Hopelijk lukt dit deze keer wat beter voor Audi. |
|
||||
|
||||
was wel te verwachten dat ze zeer kort op een zouden zitten.. wie weet krijgen we wel een dtm race met btcc stijl !!
ik kan jammer genoeg de race niet live volgen, ben het weekend weg maar ik zal de herhaling ervan zeker bekijken ! |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 30-06-2006 at 23:36. |
|
||||
|
||||
Hoe ze rijdt dit jaar toch ook In le Mans
![]()
|
|||
|
|||
Veel Audis vooraan tijdens de laatste training waarin de kwalificatie wordt voorbereid. Benieuwd of Audi er eindelijk zal in slagen om een goede teamprestatie neer te zetten tijdens de kwalificatie.
|
|
||||
|
||||
resultaat race
1 ekstrom 2 green 3 schneider 4 tomczyk 5 abt 6 alesi 7 spengler 8 margaritis 9 kaffer 10 scheider 11 hakkinen 12 la rosa 13 mucke 14 bleekemolen 15 lauda 16 stoddart 17 frentzen (+4 laps) 18 kristensen (out) 19 ickx (crash) 20 stippler (crash) best wel een mooie race.. natuurlijk spijtig voor kristensen ! maar ook wel mooi dat ekstrom nog eens wint ! wel jammer dat green er even af was gegaan en zo zijn leiding moest afgeven.. anders was het nog een iets mooiere finale.. opvallend => jeroen bleekemolen meteen beste 2004 rijder.. (maja hij heeft al wat meer dtm ervaring) |
|
||||
|
||||
het uitvallen van kristensen heeft het kampioenschap wel een stukje intresanter gemaakt.. nu is ekstrom toch weer iets of wat in the running, schneider pakt weer de leiding
1 schneider 30p 2 kristensen 26p 3 green 19p 4 spengler 14p 5 ekstrom 12p 6 frentzen 11p = tomczyk 11p = hakkinen 11p 9 alesi 9p 10 margaritis 8p ik moet zeggen dat het kampioenschap wel heel fel op elkaar zit |
|
|||
|
|||
Ik denk dat Ekstrom nu wel echt gelanceerd is en zeker nog de 3de plaats kan behalen.
|
|
||||
|
||||
Ik vond het een zeer leuke race om te zien veel duels in de bochten. Wel was het een minder weekend voor Frentzen in de kwalificaties spectaculair uit de bocht toch nog een derde startplaats, en in de race wat problemen en zo de strijd moeten staken. Als Ekström fan hoor je me niet klagen over de uitschuiver van Green maar voor hem zal het wel even balen zijn om zo de 1ste plaats te moeten verliezen. Jammer genoeg ging Ickx er op dezelfde plaats als Frentzen in de kwali's eruit, ik had er iets meer van verwacht maar niettemin was het een zeer boeiende race!
|
|
||||
|
||||
Toch dikke nekken die Duitsers: "20 jaar na de GP F1 is er weer "Klassmotorsport" op Brands Hatch"
Er was daar vorig jaar alleen maar A1GP, WTCC. En zoals iedereen weet zijn dat amateurkampioenschappen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|