![]() |
|
|
||||
|
||||
in aanbouw: mitsubishi lancer evo6 tsjoen"bastos"
Ben dus begonnen aan een mitsu van pieter tsjoen met de bastos klokjes
![]() dit is de echte wagen ![]() Het model is reeds gespoten in het rood en met lak(waar ik heel tevreden van ben ![]() ![]() even geprobeert de glans te toonen ![]() en de spiegels en spoiler ![]() de onderkant is ook bijna gedaan en voor de binnenkant is bijna alles gespooten en geschildert, er zullen laater wel foto's volgen :wink: ps, om de foto's grooter te zien moet je op het fototje duwen, het oplaaden doet raar |
|
||||
|
||||
zeer netjes gespoten
|
|
||||
|
||||
Netjes gedaan hoor. Ik had hem ook willen maken, maar der was nen pipo uit Izegem met de laatste decals aan de haal...
Allez, veel succes met je werk. Ziet er dus al knap uit. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Spuitwerk is heel properkes gedaan! Dat komt allemaal goed.
|
||||
|
||||
Alesinds ik niet, ben niet van izegem(is maar 5min rijden) en heb ze al van voor nieuwjaar
thx voor de comentaaren ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Je hebt blijkbaar de juiste spiegeltjes gevonden??
Spuitwerk is wel netjes hoor. Deed je ook het chassis? Of is dat op het plastic? grtzz |
|
||||
|
||||
Quote:
en het chassis is ook gespooten in het wit. maar denk dat je dat niet goed ziet door de flits ![]() ![]() ![]() greetz |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
zeer schone en netjes afgewerkte wagen !
|
|
||||
|
||||
Hij is echt wel in orde he?!!
Ben beetje jaloers want ik wou hem ook maken. Heb ondertussen besloten om mijn evo 6 om te bouwen naar de versie van Poperingenaar Filip Pyck, gewoon omdat ikzelf van ginds afkomstig ben. Zal die decals natuurlijk zelf mogen produceren. anyway, knap gedaan en goeie decals duidelijk ! grtzz |
|
||||
|
||||
heel knap, netjes afgewerkt
|
|
||||
|
||||
Prachtige modelleke dat je hier laat zien. Je bouwkunsten gaan er duidelijk op vooruit.
![]()
|
|||
|
|||
inderdaad een zeer mooi strak gemaakt model
ik ben niet zo'n rally fan, maar voor een Bastos livery smelt ik wel altijd ![]()
|
|