![]() |
|
|
|||
|
|||
[DTM 2006] Round 7 - Zandvoort
Voor het eerst dit seizoen domineert Audi een trainingssessie. Zandvoort lijkt de Audis bijzonder goed te liggen.
Merk ook de mooie prestatie van Nicolas Kiesa op: 8ste voor heel aantal Mercedes mannen (Schneider, Green, Alesi) en 2 sec rapper dan Vanina Ickx ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Audi doet het voor het eerst dit jaar collectief goed tijdens de kwalificatie, maar Green pakt nog maar eens een pole. Ik betwijfel echter dat hij dit pole in een overwinning kan omzetten.
Hopelijk wint Kristensen en neemt Schneider niet te veel punten. Dan blijft het kampioenschap spannend. |
|
||||
|
||||
Een 18de startplaats voor Vanina
![]() ![]() Ben eens benieuwd of de Audi's morgen in de race duidelijk sneller gaan zijn dan de Mercedessen en of Jamie Green zijn plaats na de eerste bocht nog niet kwijt gaat zijn ![]()
|
|||
|
|||
Ik heb de indruk dat de Audis tijdens long run sneller waren. Green heeft gewoon weer maar eens een super kwalificatierondje neergezet. Voor de andere Mercedes rijders was het een stuk minder: Sprengler slechts 5de, Schneider 7de en Hakinnen zelfs niet bij laatste 8.
Kristensen is normaal een goede starter, dus ik verwacht hem in de eerste bocht voorbij Green. |
|
||||
|
||||
Het blijft natuurlijk oppassen. het zou niet het eerste stomme/gevaarlijke maneuvre van Green zijn.
|
||||
|
||||
OK, Green heeft misschien een paar beginnersfoutjes gemaakt, maar dit jaar heeft hij toch geen wilde acties meer uitgehaald ? Christian Abt daarentegen...
Kristensen een goede starter, dat weet ik toch ook zo niet. Vorige race kwam hij erg slecht weg en ook jump starts zijn hem niet vreemd... Spengler kon nog sneller hoor, maar al bij al was hij toch tevreden met zijn vijfde plaats. Zijn tijden op vrijdag waren ook zeker niet slecht trouwens. Vergeet hem dus maar zeker niet morgen ![]() Bernd Schneider lijkt me al het hele weekend niet zo mee te kunnen met de top en had vanmorgen technische problemen. Bij Hakkinen verrast het me niet echt, ik vind dat die al het hele jaar wisselvallig presteert...
|
||||
|
||||
De kans op regen is ook meer dan bestaande, wat een extra spectaculaire race kan opleveren
![]()
|
||||
|
||||
Mooie start van de Audi's, na 1 ronde waren de eerste 4 posities voor Audi.
In de 2de ronde meteen al aanrijding tussen teamgenoten Ickx en Kiesa. Vanina ligt inmiddels uit de race.
|
||||
|
||||
wat een start voor audi !
ickx ![]() ![]() bij phoenix hebbe ze het nog nie geleert ! bij kaffer zat het wiel ook al nie vast.. en dan mika ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Zeer snelle pitstop van raceleider Kristensen, 4 seconden. Alhoewel het benzinetankje aan de wagen bleef hangen
|
|||
|
|||
Green did it again.....(slechte start)
|
|
||||
|
||||
tja toch weer een interesante race gezien
TOP Kristensen : hij controleert de race van de start en geeft zijn leiding nergens af Tomczyk : rijdt weer een zeer sterke race, jammer dat hij zijn 2de plek niet kon behouden Schneider : komt heel mooi terug tijdens de race ! TIMO SCHEIDER !!! : wat hij vandaag met zijn jahreswagen liet zien was echt wel super ! hij reed constant met de 2006 wagens mee en viel afentoe ook aan !! super gereden ! Mucke : heeft ook wel punten gepakt met zijn 2005 wagen, maar deed toch niet hetzelfde als timo FLOP Ekstrom : reed nog eens een sterke race tot hij hij met green in aanraking kwam.. het gaat heel het seizoen al slecht Margaritis : rijdt weer sterk ! maar krijgt het dan wéér aan de stok met mucke (zijn team maat van vorig jaar) Ickx : tja wa gaat ge der nog over zeggen.. |
|
||||
|
||||
Topvrouw die Vanina, recht voor m'n neus een kamikaze aktie plegen!
![]() Verder een erg leuke en gelukkig redelijk droge dag gehad, leuk om te zien hoe Schneider elke ronde dichter aan Tomczyk kwam en hem uiteindelijk wist te passeren.
|
||||
|
||||
Quote:
Green mag dan wel snel zijn, hij blijkt gewoon niet in staat te zijn om deftig (zonder al te veel plaatsverlies) te starten. Wat is ne pole nu waard als ge bij de start gewoon door iedereen voorbij gevlamd wordt? Last edited by redje; 03-09-2006 at 23:11. |
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by gwyllion; 04-09-2006 at 11:00. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|