![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
jaja morgen isset weer van dat. Ik mag hopen dat de boekentassen klaarstaan en dat de mama weet dat ze morgen boterhammekes moet smeren. Die met ei blijven favoriet. Niet meer in bed liggen tot de middag maar fris en monter om half negen aan de poort staan. Weer hele dagen in een muf lokaal proberen te begrijpen dat 1+1 2 is om dan later te horen in booleaanse algebra dat dat helemaal niet zo is. kzou zeggen maak het niet te laat en droom er niet te veel van.
![]()
|
||||
|
||||
Mijn eerste schooldag gaat wel nog meevallen. Van 10:30 tot 12:30 gaan, en dat is het meteen tijd voor een verdient weekend
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
1 september bestaat niet , het is toch 32 augustus geworden !!! Dus morgen moet er niemand naar school toch ????
|
|
|||
|
|||
God, ik zou het nog bijna vergeten. Trouwens, het schoolleven is veel beter dan werken als ik het zo allemaal hoor. Paar uurtjes per dag, met pauze, dingen leren, en als je het niet snapt vraag je gewoon uitleg et voilŕ.
![]() En nee, ik ben geen abnormaal iemand ![]()
|
||||
|
||||
Waar is de tijd dat ik nog 's avonds op café ging met medestudenten en de volgende dag in de lessen zat met een beetje hoofdpijn...
Nu moet ik gaan werken, gelukkig heb ik toffe collega's waarmee ik juist nog op stap ben geweest. Helaas morgen weer gaan werken... Het is net zoals Bling zegt: als je nog naar school gaat wil je gaan werken, eens je werkt wil je terug naar school ![]() |
|
||||
|
||||
jaja vanaf vandaag begint het weer !!! pfieuw al om iets voor 7 wakker (na te hebbe geslape) das al effe geleden..
maja ik zie er nie zo fel tegen op ik ga eindelijk aan autotechnieken beginnen ! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben ziek...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Het voordeel van naar school gaan is enkel dat je meer vrije tijd hebt.
Als je een boeiende job en toffe collega's hebt hoeft werken echt geen sleur te zijn! Gewoon weten wat je wil doen later (realistisch blijven wel ![]() Mijn school begint eind september. Eerlijk gezegd kijk ik er naar uit! |
|
||||
|
||||
Ja lap, tis al van da, volgende week woensdag mag er weer ene de strafstudie in
![]()
|
|||
|
|||
LOL.
Goe Bezig ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Pech hebben is toch weer minder é. Gewoon zoals mij doen op de eerste schooldag. Naar school aan zonder rugzak. Kunnen ze u al geen prul mee geven buiten een schoolreglement maar dat gooi je dan maar al direct in de vuilnisbak ![]() Maar troost u. Ik had op de eerste schooldag (1uurke maar) al bijna strafstudie toen ik die vrouw antwoorde dat het voor mij nog steeds vakantie was ![]() Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|