![]() |
|
|
||||
|
||||
En Jos zal er niet bij zijn....
toch echt wel belachelijk...Dat hij en z'n management team nog altijd met zo'n arrogantie onderhandelen... Quote:
T zou me niet verbazen moest Rottengather Verstappens kop zot gemaakt op een eventuele deal bij Spyker volgend jaar.
|
||||
|
||||
Hij denk dat hij groter is dan hij werkelijk is. Jammer voor zijn fans (dat je hierna nog fan van kan zijn). Go jeroen...
|
|
||||
|
||||
Hij heeft ergens een punt, het is niet leuk om continu op je salaris te wachten. Maar de manier waarop hij het nu doet, met 'chantage' voor de Zandvoort GP, is gewoon een belediging voor z'n fans. Een grove belediging. Jan Lammers was behoorlijk pissed, en terecht ook. Hopelijk gaat Jeroentje hele mooie dingen laten zien, en doet hij ons Verstappen rap vergeten.
|
|
||||
|
||||
En hieronder nog even een andere invalshoek, maar wat ik vooral niet kan vatten is dat die kerel nog steeds zo'n grote aanhang heeft
![]() Anderszijds, als de andere betrokken partijen hun contractuele verplichtingen niet nakomen, in casu het niet betalen van het overeengekomen salaris, ja dan heeft hij wel een punt. http://www.pitpass.com/fes_php/pitpa...s_art_id=29422 |
|
|||
|
|||
Niet te begrijpen dat Jos dit doet voor de ogen van zijn eigen fans.
Nu allemaal maar duimen voor Jeroentje. Hopelijk zet hij zo een mooi resultaat neer dat we Josje snel gaan vergeten. Want hoe Jos alles aanpakt, is ook niet de goede manier hoor. Jos & Spyker F1 => ik denk het niet hoor want ze hebben Albers al. Twee Nederlanders in één F1 team is vragen voor problemen ![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
het verstappen forum draait weer op volle toeren...echt grappig hoe ze die kerel toch door dik en dun steunen...nadat hij z'n weer zo'n loer draait...
Als Verstappen echt een patriot is, echt geeft om z'n fans en een echte sportman in hart en nieren zou hij niet zeveren over dat geld en gewoon rijden... [Sarcasme mode] Meneertje heeft maar 1 million $ gekregen...hij kan nu eindelijk stoppen op water en brood te leven.
|
|||
|
|||
Quote:
Sinds de uitzending van Rob Kamphues heeft Verstappen het bij mij verpest, het lijkt of het alleen om het geld gaat. Overigens staat in de Telegraaf dat Jos helemaal niet meer rijd voor RFH ookal weet ik niet hoe serieus je dat moet nemen. |
|
||||
|
||||
Kijk, dat veel van het A1 geld uit 2006 voor RfH in het Le mans project van Jan is gegaan is evident. Financieel is het dan ook kwaad kersen eten met onze Jan, zoveel is het eenieder wel bekend. In die zin heeft Jos natuurlijk gelijk; hij had gewoon op tijd zn geld moeten krijgen. Verstappen cs eist nu een bankgarantie op basis van een eventueel te verwachten inkomen (eea afhankelijk van de prestaties van Jos). Dat doet natuurlijk niemand, en zeer zeker Jan niet. Ook A1 ziet na het financieel verlies uit 2006 weinig heil in het fin. ondersteunen van bepaalde teams. De sjeik is nl. niet gek. Integendeel.
Beschamend nu is dat er 100.000 kaarten verkocht zijn waarvan zeker 80% alleen voor Jos komt. Die voelen zich bedrogen, temeer daar Jos uitgebreid is aangekondigd. Het jammere dan weer van Rothengatter is dat ie nu juist deze situatie gebruikt om zn doel te bereiken en te pressen. Kortom: er zijn nu alleen maar verliezers. (behalve de kleine Bleek natuurlijk, die het wel eens heel goed kon gaan doen as zondag, hoewel ik een terugkeer van Jos om 2 voor 12 niet uitsluit) |
|
||||
|
||||
Fans die enkel voor 1 piloot naar het circuit gaan... Nu ja, er zijn er die in eerste instantie voor de race naar Zandvoort gaan en in tweede instantie voor de piloten.
't gaat om 1 miljoen. Stel u voor. Een A1GP-rijder die meer verdient dan sommige F1-piloten (als ze al niet moeten betalen voor hun zitje). Da's ook eens iets anders. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Geen Verstappen in 2006/2007 en je kan geld terug krijgen als je een kaartje voor aankomend weekend hebt gekocht.
bron: persbericht A1 GP Quote:
Last edited by Stefan; 27-09-2006 at 16:59. Reason: nieuwe info |
|
||||
|
||||
haha, wat een klucht zeg
![]()
|
||||
|
||||
Ja, de organisatie geeft in feite toe door tickets terug te betalen. Stom van ze.
|
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.tvopjepc.nl/programma/85 Wat betreft de hele soap omtrent Joske. Contractueel / prinicipieel heeft Verstappen gelijk. Alhoewel een bankgarantie van je werkgever dan wellicht weer iets teveel van het goede is ![]() Als sportman / mens: Wat een oetlul.Op Zandvoort komen 40.000 man alleen voor Verstappen (blijft een onderwerp voor een academische studie "het Verstappen-syndroom" ). Al wist ik 100% zeker dat ik geen cent zou krijgen voor die race, dan nog zou ik rijden. Achteraf de vuile was buiten gooien, ben je meteen de held voor het leven in dit apeland. Nu? De schlemiel van de natie. ![]() O ja echte humor. Vorig jaar was er een spandoek te zien op de circuits waar de A1GP reed. Meegebracht door trouwe fans: "Overtaking is an art". Welke variant zien we terug in Zandvoort? "Onderhandelen is an art" ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|